اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین رئیس اداره مراقبت اجتماعی آموزش و پرورش مازندران معارفه شد

خبرگزاری فارس: نخستین رئیس اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران و رئیس سابق آموزش و پرورش بهشهر گفت: در حالی مسئولیتم را تحویل می‌دهم که یک نفر از بستگانم را در آموزش و پرورش مشغول به ‌کار نکردم.

نخستین رئیس اداره مراقبت اجتماعی آموزش و پرورش مازندران معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمد احمدی عصر امروز در مراسم تودیع خود و معرفی مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان اذعان داشت: امروز مسئولیتی از من برداشته شد و مسئولیت دیگری بر دوش من گذاشته شد و این وظیفه یک سرباز نظام است که همیشه آماده و گوش به فرمان باشد.

وی افزود: خوب است که نگاه‌ها به افراد در آمدن‌ها و رفتن‌ها تفاوت نکند و از رهگذر این تغییر و تحول دچار دگردیسی‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نشویم.

احمدی به تاریخ حضورش در آموزش و پرورش بهشهر یعنی 10 اردیبهشت 88 اشاره و خاطرنشان کرد: تا امروز سه سال و دو ماه و دو روز با میانگین کار روزانه 16 ساعت و 44 روز مرخصی سوخته بر اساس سندهایی که هست، در این سمت بودم و از همین حالا راه جدیدی از راه‌های خدمت را باید طی کنم.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از فعالیت‌های خود گفت و اینکه در 28 سال سابقه خدمتش یک ریال مدیون آموزش و پرورش نیست و در زمان مدیریت‌اش یک نفر از بستگانش را مشغول بکار نکرد و فقط به خدمت صادقانه می‌اندیشید.

طرح تجمیع و ادغام مدارس و تک‌نوبته کردن تمام مدارس شهرستان با وجود همه چالش‌ها و تنش‌ها، راه‌اندازی مدارس قرآنی، سمپاد و شاهد دختران و پسران، کسب عنوان مدیریت موفق، همکاری و تعامل خوب با دستگاه‌های اجرایی، برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و توزیع 500 میلیون تومان هدایای رهبری در اسفند 90 تنها بخشی از بیش از یکصد فعالیت مهمی بود که احمدی در کارنامه خود داشت.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات 38 ماهه محمد احمدی مدیر سابق آموزش و پرورش بهشهر، حکم ابوالقاسم ثلاثی به ‌عنوان مدیریت جدید این اداره قرائت شد.

همچنین طی حکمی از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، محمد احمدی به‌ عنوان نخستین رئیس اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش این استان منصوب شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول