اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 تیرماه

وزنه‌برداران قزوین عازم مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قزوین از اعزام تیم وزنه‌برداری نوجوانان این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد‌.

وزنه‌برداران قزوین عازم مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند

حسین مقامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور بیست و سوم تیرماه در سنندج برگزار می‌شود، اظهار کرد: به احتمال زیاد تیم وزنه‌برداری نوجوانان استان قزوین با ترکیبی شش نفره به این مسابقات اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته قزوین میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور بود، افزود: تلاش خواهیم کرد با استفاده از تجربیات سال گذشته حضوری پررنگ‌تر در این مسابقات داشته باشیم‌.

مقامی با اشاره به اینکه هفته گذشته یک رکوردگیری کلی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از وزنه‌برداران استان قزوین در خانه وزنه‌برداری قزوین انجام شد، افزود‌: در سال جاری بنا داریم هر دو ماه یکبار یک رکوردگیری کلی برای بالابردن سطح رقابت و ایجاد انگیزه بین ورزشکاران استان قزوین برگزار کنیم‌.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قزوین با اشاره به اینکه در رکوردگیری هفته گذشته 35 وزنه‌بردار حضور داشتند، یادآور شد‌: خوشبختانه رکوردهای خوبی در این مسابقات به دست آمد که رکورد امیررضا یوسفی در دسته 105 کیلوگرم با مجموع 235 کیلوگرم یکی از بهترین‌های این رکوردها بود‌.

مقامی بیان کرد‌: با استفاده از توانایی بالای وزنه‌برداران رده‌های سنی استان قزوین و برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیق می‌توان در سال‌های آتی ورزشکاران قدرتمند و شایسته‌ای را به تیم ملی کشورمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول