اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوی‌ترین مرد جهان:

زانودرد کمی از وزنه‌برداری عقبم انداخته است

خبرگزاری فارس: قوی‌ترین مرد جهان با اشاره به اینکه زانودرد عارضه‌ای بوده که در انجام تمرینات مشکلاتی ایجاد کرده است، گفت: این موضوع سبب شده تا کمی از وزنه‌برداری عقب بیافتم.

زانودرد کمی از وزنه‌برداری عقبم انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد بهداد سلیمی عصر امروز پس از رکورد گیری تیم وزنه‌برداری جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: البته امیدوار هستم تا زمان مانده به المپیک لندن شرایطم بهتر شود.

وی پیش‌بینی کرد تا 40 روز آینده با تمرینات شرایط بهتری از امروز برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی لندن برای خودرقم بخورد.

قوی‌ترین مرد جهان همچنین وضعیت سایر وزنه‌برداران را در این رکوردگیری مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: انصافاً همه بچه‌ها خوب بودند و در رکوردگیری شایسته عمل کردند.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در بجنورد از 11 خرداد امسال در محل کمپ پتروشیمی خراسان برگزار شد.

به گزارش فارس در این اردو مرتضی رضاییان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در 94 کیلوگرم، نواب نصیر شلال در 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در 105+ کیلوگرم حضور دارند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول