اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران قهرمانی سلیمی در وزنه‌برداری آسیا را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران به خاطر کسب سه نشان طلا توسط بهداد سلیمی در مسابقات قهرمانی آسیا به وی و جامعه وزنه‌برداری ایران تبریک گفت.

استاندار مازندران قهرمانی سلیمی در وزنه‌برداری آسیا را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، پیام تبریکی از سوی استاندار مازندران به مناسبت قهرمانی بهداد سلیمی در آسیا منتشر شد.

سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در این پیام اظهار داشت: کسب سه نشان ارزشمند طلا در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا توسط شما پهلوان برومند و دلاور مازندرانی، دیگر بار ثابت کرد که جوانان ایران اسلامی و به‌ویژه پهلوانان مازندرانی با تلاش و همتی درخور تحسین در فتح قله‌های رفیع افتخار و پیروزی، درخششی مثال‌زدنی دارند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید این موفقیت جنابعالی که پس از 9 سال، قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در قاره کهن را رقم زد، نتیجه برنامه‌ریزی اصولی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون وزنه‌برداری، همت و عزم مربیان ارزشمند و شما ورزشکار و همراهی خانواده گرامیتان است که امروز یکدل و متحد در راه موفقیت و سربلندی ایران اسلامی گام برداشته‌اید.

استاندار مازندران تاکید کرد: این افتخارآفرینی‌های شوق‌آفرین بار دیگر به زیبایی نشان داد که جوانان بلندآوازه و دلاور مازندرانی سرشار از استعدادهای ناب و درخشان بوده و در تمام عرصه‌ها با توکل به قدرت لایزال الهی قادر به کسب موفقیت‌های چشمگیر هستند.

وی در ادامه پیام آورده است: اینجانب کسب مقام قهرمانی آسیا توسط دلاورمردان تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان را به مردم سرافراز میهن اسلامی و مازندرانی‌های قهرمان‌پرور، جامعه ورزشی کشور به ویژه عباسی وزیر ورزش و پهلوان حسین رضازاده، یکایک دلاوران تیم ملی وزنه‌برداری کشور و خانواده‌های گرامی‌شان تبریک و شادباش عرض کرده و از خداوند سبحان تداوم این پیروزی‌ها را برای جوانان مومن میهن اسلامی و استان ولایتمدار مازندران به ویژه تا فتح قله وزنه‌برداری المپیک 2012 مسئلت دارم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول