اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

رکوردهای وزنه برداری المپیک 2012 لندن تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان رقابت‌های سختی را در المپیک 2012 لندن را خواهند داشت، گفت: رکوردهای وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن به طور حتم با تغییراتی بیشتر می‌شود.

رکوردهای وزنه برداری المپیک 2012 لندن تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسین رضازاده ظهر امروز در بدو ورود به خراسان‌شمالی در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعاً پیش‌بینی المپیک سخت است چون تمام ورزشکاران و المپیکی‌ها و برترین‌ها می‌آیند و رکوردهایی هم که در المپیک زده می‌شود، خیلی بیشتر است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی مدال در این رقابت‌ها بسیار سخت است، تصریح کرد: کشورمان شش سهمیه المپیک داشته و امیدواریم بهترین نتیجه را از المپیک بگیریم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه اردوی یک ماهه‌ تیم انتخابی وزنه‌برداری در بجنورد را برشمرد و گفت: هشت وزنه بردار در این اردو حاضر بودند که تمرینات خود را در کمپ پتروشیمی خراسان انجام دادند.

وی با بیان اینکه امروز اردوی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی پس از رکورد‌گیری در بجنورد پایان خواهد یافت، اظهار داشت: در این رکوردگیری ورزشکاران منتخب برای حضور در رقابت‌های 2012 لندن مشخص می‌شوند.

به گفته رضازاده وزنه‌برداران تیم ملی تا شش مرداد ماه به المپیک اعزام تا با دعای خیر مردم افتخارآفرینی کنند.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در بجنورد از 11 خرداد امسال در محل کمپ پتروشیمی خراسان برگزار شده است.

به گزارش فارس در این اردو مرتضی رضاییان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در 94 کیلوگرم، نواب نصیر شلال در 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در 105+ کیلوگرم، حضور دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول