اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم

قهرمان پیشکسوت وزنه‌برداری قم تجلیل شد

خبرگزاری فارس: انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم در دیداری صمیمانه از قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش باستانی قم تجلیل کرد.

قهرمان پیشکسوت وزنه‌برداری قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تکریم و احترام به کسانی که سال‌ها برای رشد و توسعه ورزش قم زحمات سخت و طاقت‌فرسایی را تحمل کرده‌اند، از جمله سنت‌های ارزشمند و پسندیده‌ای است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و این اقدام انسان دوستانه با تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش قم رونق بیشتری یافت.

ورزش قم سرشار از قهرمانان سرشناس و مطرحی است که در سال‌های نه چندان دور با درخشش در پیکارها و مسابقات قهرمانی کشور و همچنین در عرصه برون مرزی اعم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی موجب افتخار ورزش قم بوده‌اند.

اکنون بسیاری از این قهرمانان به درجه پیشکسوتی نائل شده‌اند و به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و انجمن پیشکسوتان ورزش به عنوان نهادی که سعی در ارائه خدمات مطلوب به قشر پیشکسوت ورزش را دارد، در فاصله‌های زمانی کوتاه از پیشکسوتان ورزش قم تجلیل و با آنها دیداری تازه می‌کنند.

یکی از این دیدارها و تجلیل‌ها از پیشکسوت ورزش وزنه‌برداری قم صورت گرفت و طی آن در دیداری که در منزل سیدعلی عباسی پیشکسوت ارزنده و قهرمان سابق و حال حاضر وزنه‌برداری استان قم برگزار شد، اعضای هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش قم و مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت وزنه‌برداری استان قم از سال‌ها افتخارآفرینی سیدعلی عباسی تقدیر کردند.

در آغاز این دیدار سیدعلی عباسی پیشکسوت ارزنده ورزش وزنه‌برداری استان قم خاطراتی از دوران جوانی خود و دعوت شدن به تیم ملی بیان کرده و از اینکه پیشکسوتان ورزش قم مورد توجه مسئولان و انجمن پیشکسوتان قرار دارند، تقدیر کرد.

عباسی که در حال حاضر در آستانه سن 80 سالگی قرار دارد، چندین سال متمادی در مسابقات رده‌های سنی مختلف و از جمله رده سنی پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری شرکت کرده و بارها موفق به کسب عنوان قهرمانی و سکوی نخست کشور در مسابقات مختلف شده است.

در پایان این دیدار از سوی انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم و هیئت وزنه‌برداری قم، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط محمدحسین جمال رئیس هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان و محمدحسین شجاع‌فرد مدیر عامل انجمن پیشکسوتان و سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری به سیدعلی عباسی قهرمان با سابقه وزنه‌برداری استان قم اهدا شد.

در این دیدار علی عبدیخانی پیشکسوت ارزنده رشته بسکتبال، اصغر درخشش‌فر از اعضای هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان و بهنام‌فرد، رسولی و ابوالفضل شجاع‌فرد از اعضای هیئت وزنه‌برداری استان قم در منزل سیدعلی عباسی حضور یافتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول