اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

راه‌اندازی سالن وزنه‌برداری در اولویت کاری هیئت است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: برای این هیئت راه‌اندازی و بهره‌برداری از سالن اختصاصی وزنه‌برداری که برای نخستین بار صورت می‌گیرد در اولویت کاری است.

راه‌اندازی سالن وزنه‌برداری در اولویت کاری هیئت است

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از دیگر اهدافی که هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان مدنظر کاری خود قرار داده، توسعه و گسترش همه‌جانبه وزنه‌برداری در سطح استان اصفهان است که این مقوله نیاز به برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده دارد.

وی با بیان اینکه فعال کردن رشته وزنه‌برداری در شهرستان‌هایی مانند خوانسار، تیران، چادگان از جمله مواردی است که هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان مدنظر قرار داده است، تأکید کرد: به زودی شاهد فعالیت رشته وزنه‌برداری در شهرستان‌هایی مانند مبارکه و شاهین‌شهر نیز هستیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان افزود: المپیاد ورزشی ایرانیان جزو مهم‌ترین برنامه‌های هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در سال جاری است و در این رقابت‌‌ها که در شهریور‌ماه برگزار می‌شود، هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان یک تیم هشت نفره را در رده سنی جوانان راهی مسابقات می‌کند.

وی اشاره‌ای به توانایی وزنه‌برداران استان اصفهانی کرد و گفت: در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان که در گواتمالا برگزار می‌شود، ایوب مرادی در وزن 85 کیلوگرم و در رده سنی جوانان این تیم را همراهی می‌کند.

سیف‌زاده ادامه داد: تقویم ورزشی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در حال حاضر قابل ارائه شدن است و تفاهم‌نامه این هیئت با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری استانی و سایر گردهمایی‌های مرتبط به رشته وزنه‌برداری پیش روی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول