اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سفر هیئت دولت به اصفهان

خانه وزنه‌برداری اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: هم‌زمان با سفر هیئت دولت خانه وزنه‌برداری اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

خانه وزنه‌برداری اصفهان افتتاح می‌شود

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل اینکه خانه وزنه‌برداری اصفهان از اولویت‌های کاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان محسوب می‌شود قرار بر این شد که این خانه هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت به اصفهان افتتاح شود.

وی در ادامه به برنامه‌های این هیئت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: طی جلسه‌ای که دو روز گذشته با کمیته استعدادیابی تشکیل دادیم قرار بر این شد آموزش رایگان وزنه‌برداری و آمادگی جسمانی توسط کارشناسان تربیت‌بدنی در تمام شهرستان‌های استان اصفهان برای نونهالان و نوجوانان برگزار شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان بیان داشت: در پایان این دوره‌های آموزشی نفرات برتر و مستعد شناسایی می‌شوند که این موضوع می‌تواند رشد چشم‌گیر و روزهای روشنی را در رشته وزنه‌برداری نوید دهد.

وی هم‌چنین به برگزاری کلاس مربیگری طی هفته گذشته اشاره کرد و افزود: کلاس مربیگری درجه سه زیر نظر فدراسیون وزنه‌برداری و با حضور 40 نفر شرکت کننده برگزار و برای آنان کارت مربیگری صادر شد.

سیف‌زاده تصریح کرد: قرار بر این شده است که هر مربی در شهرستان خود ظرف مدت شش ماه حداقل سه نفر از نونهالان و نوجوانان را به عنوان کارورزی آموزش دهد که پس از آن کارت مربیگری به آنان داده می‌شود.

وی هم‌چنین به برنامه‌های آینده هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در آینده اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خود را طبق تقویم فدراسیون وزنه‌برداری پیش می‌بریم و قرار است رقابت‌های المپیاد ایرانیان در رده نوجوانان برگزار شود که محل و زمان برگزاری این رقابت‌ها هنوز مشخص نشده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تاکید کرد: رقابت‌های وزنه‌برداری نونهالان قهرمانی کشور نیز در تیرماه و پس از امتحانات دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول