اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی اعلام کرد

کوتاهی مسئولان آذربایجان‌غربی در احداث سالن وزنه‌برداری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان آذربایجان‌غربی در احداث سالن وزنه‌برداری این استان کوتاهی کرده و به قول خود عمل نکرده‌اند.

کوتاهی مسئولان آذربایجان‌غربی در احداث سالن وزنه‌برداری

علی لفظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه وزنه‌برداری در آسیا و جهان به عنوان یک رشته مدال‌آور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر هیئت وزنه‌برداری استان با کمبود امکانات روبه‌رو است و تجهیزات موجود در هیئت‌های مرکز استان و شهرستان‌ها کافی نبوده و یا فرسوده هستند.

وی با بیان اینکه داشتن سالن ورزشی مجهز یکی از دغدغه‌های هیئت وزنه‌برداری استان است، افزود: مسئولان استان قول داده بودند که سالن وزنه‌برداری را با امکانات لازم احداث کنند و به هیئت تحویل دهند، اما تاکنون به قول خود عمل نکرده‌اند و به دلیل بی‌توجهی مسئولان استان، هیئت وزنه‌برداری استان دچار افت شده است.

لفظی با بیان اینکه هیئت باید دارای تجهیزات سخت‌افزاری کامل برای برگزاری مسابقات باشد، تصریح کرد: در مسابقات کشوری که سال گذشته به میزبانی هیئت استان برگزار شد، تجهیزات و امکانات مورد نیاز استان آن قدر کم بود که هیئت وزنه‌برداری مجبور شد تجهیزات ورزشی را از استان‌های دیگر قرض کند.

این مسئول با بیان اینکه حمایت مالی از ورزشکاران هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری در عرصه ورزش است، اضافه کرد: با وجود پیگیری‌های زیاد در ارتباط با حمایت‌های مالی هیئت وزنه‌برداری هنوز موفق به جذب اسپانسر نشده است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی مانند شرکت‌های مردم‌نهاد هستند، متذکر شد: افراد خیر و سرمایه‌گذاران استان باید به منظور ترغیب جوانان به سوی ورزش و دوری از انحرافات، آن‌ها را با حمایت‌های مادی و معنوی در این مسیر استوار نگه دارند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان با بیان اینکه کشور ما در وزنه‌برداری همواره صاحب مقام است، اذعان داشت: هم‌اکنون دو نفر از قهرمانان فوق سنگین کشور در دنیا مطرح شده‌اند و این نشانگر توانایی وزنه‌برداری کشور در دنیا است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول