اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزنه‌بردار ملی‌پوش اصفهانی:

در مسابقات آسیایی وزنه‌برداری ناکامی دوره گذشته را جبران می‌کنم

خبرگزاری فارس: وزنه بردار ملی‌پوش اصفهانی گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا ناکامی دوره گذشته این مسابقات را جبران کرده و برای المپیک دورخیز کنم.

در مسابقات آسیایی وزنه‌برداری ناکامی دوره گذشته را جبران می‌کنم

سهراب مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز رکوردگیری مسابقات آسیایی انجام می‌شود تا نفرات اعزامی ایران به مسابقات آسیایی کره‌جنوبی که دو هفته دیگر برگزار می‌شود، مشخص شوند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت فعلی خود تصریح کرد: کادر فنی برای تعطیلات نوروز سه روز استراحت به بازیکنان داد و بعد از تعطیلی تمرین را زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم.

وزنه‌بردار ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه از نظر روحی و جسمی وضعیت خوبی را پشت سر می‌گذراند، تأکید کرد: در صورتی که بتوانم در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی قرار داشته باشم، تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا رکورد خوبی را به ثبت رسانده و جبران نتیجه پنجمی سال قبل را داشته باشم.

مرادی افزود: مسابقات آسیایی محک مناسبی برای تعیین نفرات اعزامی به المپیک دارد، از این‌رو همه ورزشکاران ایرانی انگیزه بالایی برای نتیجه گرفتن در این مسابقات دارند.

وی ادامه داد: سال گذشته را بد آغاز کردم و پس از ناکامی در مسابقات آسیایی، کادر فنی مرا از تیم ملی حذف کرد اما توانستم با رکوردشکنی در مسابقات باشگاه‌های آسیا برای بار دیگر به تیم ملی برگردم، از این‌رو تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول