اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران خبر داد

برگزاری لیگ وزنه‌برداری مازندران با نام حسین توکلی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از برگزاری لیگ وزنه‌برداری این استان با نام جام پهلوان حسین توکلی خبر داد.

برگزاری لیگ وزنه‌برداری مازندران با نام حسین توکلی

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: سومین دوره لیگ وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان استان با نام اسطوره وزنه‌برداری ایران حسین توکلی برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: به این منظور برای تمام ادارات و هیئت‌های ورزشی سراسر استان برای شرکت در این مسابقات مکاتباتی صورت گرفت تا شاهد تیم‌های بیشتری در رقابت‌ها باشیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه افزود: مسابقات دو دوره گذشته لیگ وزنه‌برداری استان نیز به نام قهرمانان نامگذاری شده بود.

رحیمی تصریح کرد: در دوره نخست لیگ با نام زنده‌یاد رمضانعلی تیموری و در دوره دوم نیز با نام منوچهر برومند برگزار شده بود.

وی درباره زمان برگزاری این مسابقات ابراز داشت: هنوز زمان دقیق این مسابقات اعلام نشد ولی با توجه به دانش‌آموز بودن بیشتر وزنه‌برداران تصمیم داریم با کمک کمیته فنی در تعطیلات مدارس این مسابقات برگزار شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره وضعیت بهداد سلیمی تصریح کرد: بهداد که در اردوی تیم ملی از ناحیه زانو پای چپ دچار مصدومیت شده بود، مصدومیت‌اش برطرف شده و وضعیت سلیمی رو به بهبود است و این وزنه‌بردار با ارزش کشور تمرینات سبک خود را در اردو آغاز کرده است.

رحیمی متذکر شد: بهداد سلیمی از امیدهای کسب مدال المپیک برای کشورمان محسوب می‌شود که کارشناسان ورزش برای کسب مدال حساب ویژه‌ای بر روی این ملی‌پوش باز کردند.

وی در پایان اذعان داشت: هیئت وزنه‌برداری مازندران از هیئت‌های برتر فدراسیون وزنه‌برداری است که رتبه نخست هیئت را در بین 31 استان کشور به دست آورد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول