اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌های دوستانه وزنه‌برداری به مناسبت آزاد‌سازی خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: این هیئت به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و سوم خرداد رقابت‌های دوستانه و یک روزه وزنه‌برداری شهرستان اصفهان را برگزار می‌کند.

برگزاری رقابت‌های دوستانه وزنه‌برداری به مناسبت آزاد‌سازی خرمشهر

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان غیر از رقابت‌های دوستانه آزادسازی خرمشهر سایر رقابت‌های وزنه‌برداری را به دلیل نزدیکی دانش‌آموزان به امتحانات مدارس به تعویق انداخته است.

وی در مورد برنامه‌‌های هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی از جمله برنامه‌‌های مهم هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان است، اظهار داشت: این هیئت در مورد مقوله آموزشی از تجربیات قهرمانان وزنه‌برداری آسیا که هم‌اکنون به عنوان کارشناسان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح هستند، استفاده می‌کند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان بیان داشت: در تقویم ورزشی سال 1391 برای این هیئت رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: با اینکه رده سنی و محل برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان هنوز نامشخص است اما هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان آمادگی کامل را برای حضور در این مسابقات دارد.

سیف‌زاده اشاره‌ای به خانه وزنه‌برداری اصفهان کرد و با بیان اینکه مقامات استانداری اصفهان از تمام توان خود برای راه‌اندازی این خانه اختصاصی وزنه‌برداری استفاده کردند، تاکید کرد: بی‌صبرانه منتظر افتتاح این خانه هستیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول