اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

تقویم ورزشی وزنه‌برداری مطابق با تقویم فدراسیون باشد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تقویم ورزشی هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی باید مطابق با تقویم فدراسیون باشد.

تقویم ورزشی وزنه‌برداری مطابق با تقویم فدراسیون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کیومرث ایراندوست عصر شنبه در مجمع عادی سالانه وزنه‌برداری استان با بیان اینکه اعتبارات هیئت‌ها بر اساس تقویم بودجه ورزشی تعیین می‌شود، اظهار داشت: لازم است تا در تقویم ورزشی وزنه‌برداری استان تغییراتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ارومیه به عنوان شهر بین‌المللی مطرح شده، افزود: در حال حاضر ما قادر به برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی هستیم و مسئولان باید برای برگزاری این مسابقات خوابگاه و امکانات رفاهی تهیه کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی هم در این نشست گفت: تجهیزات هیئت کافی نیست و سالن وزنه‌برداری نیازمند تعمیر است.

علی لفظی ابراز داشت: اعتبارات هیئت وزنه‌برداری کافی نیست به طوری که نمی‌توانیم برخی از شهرستان‌ها را که اعلام همکاری می‌کنند، فعال کنیم.

وی افزود: تقویم ورزشی 91 برای همه شهرستان‌ها ارسال شده است، اما هیچ انتقاد یا پیشنهادی از سوی هیئت‌های شهرستانی واصل نشده است.

این مسئول به مشکل مالی هیئت اشاره و اضافه کرد: برای حل مشکلاتی مالی و نتیجه‌گیری مناسب از روند فعالیت‌ها اعضای هیئت باید به دنبال اسپانسر مالی باشند تا هیئت وزنه‌برداری استان با داشتن استعدادهای درخشان بتواند در مسابقات المپیک و آسیایی شرکت و موفقیت‌هایی کسب کند.

لفظی استعدادیابی را یکی از گام‌های موثر در پیشرفت وزنه‌برداری استان عنوان کرد و افزود: برای این منظور با اداره‌کل آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و به طور جدی این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

وی تعامل اداره‌کل ورزش و جوانان با پیشکسوتان را ضروری دانست و اذعان داشت: با داشتن پیشکسوتان قهرمان و شایسته در استان نه تنها با کمبود داور در مسابقات روبه‌رو نمی‌شویم بلکه مشاوره با افراد باتجربه در ارتقای ورزش استان موثر است.

این مسئول با ابراز ناراحتی از حذف رقابت‌های پیشکسوتان در تقویم ورزشی سال 91 خاطرنشان کرد: حذف پیشکسوتان از چرخه رقابت‌ها منطقی نیست، زیرا حضور این افراد حتی به عنوان کمک مربی در سالن‌ها برای جوانان تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول