اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

آسفالت‌ریزی شرکت آب و فاضلاب کارشناسانه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مدیران شهرداری آسفالت‌ریزی انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب را تایید نمی‌کنند.

آسفالت‌ریزی شرکت آب و فاضلاب کارشناسانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به دیدار خود با برخی اصحاب رسانه در روز گذشته اظهار داشت: این جلسه هم‌اندیشی برای شنیدن تذکرات اصحاب رسانه بوده است.

وی به انتقادات مطرح شده از سوی نمایندگان رسانه‌های حاضر در جلسه هم‌اندیشی اشاره کرد و افزود: به زودی در شورا یک اتاق فکر برای گرفتن نظرات ایجاد می‌شود تا در مواقع لازم جلساتی بین اعضای شورای اسلامی شهر با کارکنان رسانه‌ها برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شورای محلات راه‌اندازی نشده است، تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند پل ارتباطی مردم و اعضای شورای اسلامی شهر باشند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی شورای اسلامی شهر زنجان در صدد پاسخگویی و عمل کردن به درخواست‌های اصحاب رسانه‌ است.

اصفهانیان به نارضایتی‌ها ابراز شده از حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر زنجان به ویژه در اطراف پادگان اشاره کرد و گفت: باید برای رفع این مشکلات اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به بازدید‌های مکرر خود از آسفالت‌ریزی‌های خیابان‌های شهر زنجان اضافه کرد: باید مواظب کیفیت آسفالت‌ها بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: آسفالت‌ریزی انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب مورد تایید مدیران شهرداری نیست و نباید تحویل گرفته شود.

وی به کار شبانه در سطح شهر اشاره کرد و افزود: کارهای زیرسازی در سطح شهر به صورت شبانه انجام می‌شود.

اصفهانیان ادامه داد: کار سمپاشی درختان سطح شهر هم به صورت مناسبی در حال انجام است که پیشرفت آن منوط به همکاری شهروندان است.

وی با اشاره به بازدید خود از ترمینال شهر زنجان تصریح کرد: این ترمینال به لحاظ رفاهی و امنیتی مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول