اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب بودجه لازم ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از عدم اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب انتقاد کرد.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب بودجه لازم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان بناب اظهار کرد: سعید برقی فرماندار بناب خواستار اجرای فاز دوم طرح هادی در روستاهای بزرگ بناب شد.

وی از مسئولان استانی خواست با مساعدت در آغاز اجرای این طرح، زمینه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر روستاهای بزرگ بناب را که در آستانه تبدیل به شهر هستند، فراهم کنند.

برقی همچنین از عدم اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه این پروژه قرار بود سال گذشته به اتمام برسد، اما با این حال برای امسال 120 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بود که تا امروز از آن خبری نشده است.

برقی خواستار چاره‌اندیشی مسئولان برای تحقق انتظار دیرینه مردم بناب در افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب به‌عنوان معضل اساسی بهداشت و زیست‌محیطی این شهرستان شد.

گازرسانی به شهرک صنعتی بناب تا 2 ماه آینده

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست از اتمام طرح گازرسانی به شهرک صنعتی بناب تا دو ماه آینده خبر داد.

احمد محمدی گفت: کار علمک‌گذاری در شهرک صنعتی بناب انجام یافته و ایستگاه تغییر فشار گاز احداث شده است؛ بنابراین حداکثر تا دو ماه آینده گاز واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک وصل خواهد شد.

وی افزود: با وجود آماده بودن بهره‌برداری از گازرسانی به شهرک صنعتی بناب، تا امروز بجز مجتمع فولاد بناب هیچ واحد تولیدی برای عقد قرارداد مراجعه نکرده است.

محمدی از حل مشکل توقف عملیات احداث پل ورودی شهرک صنعتی بناب هم سخن گفت و اظهار کرد: پیمانکار قبلی این پروژه به‌علت ناکارآمدی عزل شده و پیمانکار جدید، ادامه این پروژه را با 5 میلیارد ریال اعتبار جدید به زودی آغاز خواهد کرد.

وی همچنین علت قطعی مکرر برق ناحیه صنعتی «خوشه مهر» بناب را هم تأمین آن از برق روستایی دانست و گفت: برای تقویت و اصلاح شبکه برق این ناحیه 3 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی نیاز است.

انتهای پیام/خ20/ف4004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول