اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

عدم تکمیل طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب از مشکلات اساسی بناب است

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: عدم تکمیل طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان بناب یکی از مشکلات اساسی شهرستان است.

عدم تکمیل طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب از مشکلات اساسی بناب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی بعدازظهر امروز در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی با کمیته برنامه‌ریزی بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 220 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های ملی در شهرستان بناب تخصیص یافت که انتقال آب به دشت بناب، پل روگذر میدان معلم، استادیوم ورزشی، مرکز پرتودهی، پایاب سد علویان و دانشگاه بناب از جمله این طرح‌ها است.

وی عدم تکمیل طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان بناب را یکی از مشکلات اساسی شهرستان نام برد و افزود: سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها اختصاص یافته بود که متأسفانه تاکنون تحقق نیافته است و عدم تکمیل این طرح‌ها مشکلات عدیده‌ای را به جای گذاشته است.

فرماندار بناب با بیان اینکه عدم تکمیل طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب نارضایتی عمومی را فراهم آورده است؛ افزود: امیدواریم با تکمیل هرچه سریع‌تر این طرح، شاهد حل این معضل در منطقه باشیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان بناب با انتقاد از عدم اجرای طرح احداث شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان؛ خواستار حل مشکل مربوط به زمین دانشگاه بناب شد و گفت: در زمین فعلی امکان هیچگونه توسعه‌ای برای دانشگاه بناب وجود ندارد از این‌ رو حل مشکل زمین این دانشگاه از ضروریات است.

برقی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه فرودگاه سهند مانع توسعه طرح‌های شهرستان شده و اجرای طرح‌ها را با مشکل مواجه کرده است؛ به بالا بودن جمعیت تعدادی از روستاهای شهرستان بناب اشاره کرد و بر اجرای فاز دوم طرح هادی در روستاهای بزرگ بناب تأکید کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول