اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

پخش برنامه قرائت قرآن ملی با حضور قاریان برجسته بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه قرآنی، "قرائت قرآن ملی" با حضور قاریان برجسته استان بوشهر از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

پخش برنامه قرائت قرآن ملی با حضور قاریان برجسته بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: 313 نفر در سال گذشته در دوره آموزشی قرائت در سطوح یک تا 4 و 117 نفر نیز در دوره مفاهیم قرآنی در سطوح یک تا 4 شرکت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح تفسیر و ترجمه نسیم حیات افزود: این طرح‌های قرآنی در مؤسسات قرآنی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین آموزش قرآن کریم به کودکان پیش دبستانی در 14 مرکز قرآنی در سطح استان برگزار شد.

موسوی نیا گفت: برگزاری دوره‌های روخوانی، تفسیر و ترجمه ویژه کارکنان دولت و اخذ گواهینامه از دیگر برنامه‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: آموزش قرآن در مراکز تربیت معلم، ناجا، تربیت ممتحن و معلم قرآن برای خواهران و برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران مؤسسات قرآنی نیز با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان داشت: همچنین جشنواره قرآن و خانواده نیز با حضور 51 خانواده استان برگزار شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان نیز قرار گرفته بود.

موسوی‌نیا گفت: در یک‌ سال گذشته 14 خانه عالم و 18 مؤسسه قرآنی در استان که واجد شرایط لازم بوده مورد حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز 9 محفل انس با قرآن و 100 دوره آموزش توانمندسازی آحاد مردم برای قرائت نماز و قرآن برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حمایت از جلسات خانگی قرآن مورد توجه اداره کل تبلیغات اسلامی استان است گفت: راه‌اندازی مرکز تخصصی آموزش برادران، کرسی تلاوت هفتگی قرآن در شهرستان‌ها و برگزاری محافل قرآنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های قرآنی بوده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول