اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور استان‌ها و مؤسسات سازمان دارالقرآن ‌الکریم:

طرح خیمه‌های قرآن عشایری در کشور اجرا می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور استان‌ها و مؤسسات سازمان دارالقرآن الکریم از انجام مطالعات کارشناسی برای اجرای طرح خیمه‌های قرآن عشایری در تابستان امسال خبر داد.

طرح خیمه‌های قرآن عشایری در کشور اجرا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین بهبودی شنبه شب در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: اجرای طرح خیمه‌های قرآن عشایری با همکاری امور عشایر برخی از استان‌ها از سال گذشته در کشور آغاز شد که ادامه اجرای آن به دلیل کمبود اعتبارات و مشکلات خاص جمعیت عشایری با مشکلاتی روبه‌رو و در نتیجه متوقف شد.

وی با اشاره به توافقات انجام شده با نماینده ولی فقیه در امور عشایر کشور برای ادامه اجرای این طرح قرآنی در سال 91، افزود: به کارگیری نیروهای بومی در امر تبلیغ و قرآن‌آموزی عشایر و استفاده از شیوه‌ها و تجربیات وزارت آموزش و پرورش در امر تحصیل دانش‌آموزان عشایری از مهم‌ترین موارد مورد توجه برای تهیه طرح مطالعاتی خیمه‌های قرآن عشایری است.

بهبودی به رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی کشور اشاره و تصریح کرد: تمام مؤسسات قرآنی کشور باید تا پایان شهریور امسال برای ارائه مدارک و قرار گرفتن در سه سطح تعیین شده و همچنین بخش خانه‌های قرآن شهری اقدام کنند.

مدیر امور استان‎ها و مؤسسات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: هم‌اکنون بیش از یک هزار و 700 مؤسسه قرآنی در کشور فعال است که پس از رتبه‌بندی، امکان کیفی‌سازی فعالیت‌ها، احصای مؤسسات بر اساس توانایی‌ها و ایجاد امکان تعامل منطقی با این مراکز فراهم می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مؤسساتی که تا پایان مهلت تعیین شده برای شرکت در طرح رتبه‌بندی اقدام نکنند از دریافت خدمات اعتباری و حقوقی محروم می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول