اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 15 تیم از سراسر کشور

جشنواره فرهنگی علوم قرآنی در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی 15 استان کشور به میزبانی دانشکده علوم قرآنی آمل آغاز به کار کرد.

جشنواره فرهنگی علوم قرآنی در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این جشنواره با اشاره به اینکه این جشنواره از امروز به مدت سه روز در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان این دانشکده‌ها شایسته عنوان پهلوانی‌ هستند و این جشنواره برای افزایش روحیه معنوی این دانشجویان تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام محمود ابوترابی اضافه کرد: مسابقات ورزشی این جشنواره نیز در رشته‌های  فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری این جشنواره شامل نقاشی، خطاطی، داستان‌نویسی، طراحی، وبلاگ‌نویسی، شعر، کتابخوانی و خوشنویسی است.

ابوترابی عنوان کرد: در این جشنواره حدود 210 نفر از دانشجویان برادر از 15 دانشکده علوم قرآنی کشور در آمل با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، از امروز آمل میزبان سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان علوم قرآنی در حوزه برادران است و قم نیز میزبان دختران دانشجوی علوم قرآنی است.

نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور به میزبانی شیراز و دومین دوره آن نیز به میزبانی ملایر برگزار شده بود.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول