اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی 5 دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی 5 دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی 5 دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست با فعالان مذهبی و تبلیغی کنگان اظهار داشت: حجم و کیفیت فعالیت‌های مذهبی در کنگان نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی در سال جاری برنامه‌های متنوعی برای جوانان و نوجوانان شهرستان تدارک دیده که به تدریج در شهرها و روستاها اجرایی می‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: این اداره دارای 7 کلاس هسته فرهنگی جوان و 4 کلاس بوستان معرفت است که با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران کنگان و عسلویه برگزار می‌شود.

اهرمی از راه‌اندازی 5 دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در کنگان خبر داد و تصریح کرد: تبلیغات اسلامی کنگان در سال جاری 5 کلاس تخصصی و ویژه توانمندسازی قرائت قرآن کریم راه‌اندازی می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین دوره‌های تخصصی نماز و حفظ جزء 30 را در دستور کار قرار داده‌ایم که در شهرهای کنگان، بنک، سیراف، عسلویه و روستاهای شیرینو، پرک و برکه چوپان برگزار می‌شود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته جاری گفت: با همکاری این اداره و نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کنگان تعداد 20 نفر از روحانیون اعزامی این دفتر برای ایام شعبانیه به نقاط مختلف شهرستان کنگان اعزام شده‌اند.

اهرمی افزود: این روحانیون جوان و فعال عرصه فرهنگی با تسلط کافی به مسائل دینی در مساجد و حسینیه‌ها حضور پیدا کرده و جوانان را با تعالیم اسلامی آشنا می‌کنند.

وی اذعان داشت: روحانیون اعزامی همچنین به عنوان مربی در برنامه‌های حلقه‌های صالحین، هسته‌های فرهنگی جوان، بوستان معرفت و کلاس‌های قرآن و احکام شرکت کرده‌اند.

اهرمی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول