اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سبزوار مطرح کرد

حضور 88 نخبه قرآنی کشور در بیت‌الحافظ نرجس سبزوار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، گفت: موسسه قرآنی بیت‌الحفاظ نرجس سبزوار 88 نفر نخبه قرآنی کشوری دارد.

حضور 88 نخبه قرآنی کشور در بیت‌الحافظ نرجس سبزوار

مجید عسکری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار، اظهار کرد: موسسه بیت‌الحفاظ نرجس فعالیت خود را با رویکرد قرآنی، فرهنگی و تربیتی در سال 89 آغاز کرد و تاکنون سوابق درخشانی را در کارنامه فعالیت خود ثبت نموده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار افزود: در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در سال 90 و 91 در سبزوار برگزار شد 88 نفر از قرآن‌آموزان موسسه قرآنی بیت‌الحفاظ نرجس سبزوار موفق به کسب نمره بالای 90 شدند که به عنوان نخبگان قرآنی کشوری معرفی و هدایایی دریافت کردند.

عسکری افزود: موسسه بیت‌الحفاظ نرجس یکی از مجریان برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1446 است که با هدف آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و بسترسازی برای انس هر چه بیشتر با آیات نورانی این کتاب الهی و حاکم شدن فضای قرآنی و معنویت در جامعه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 طرحی کشوری است که در سال جاری با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن ‌کریم برای تمام سنین برپا شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول