اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 30 درصدی متقاضیان حرفه‌آموزی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری از رشد 30 درصدی متقاضیان حرفه‌آموزی در این استان در تابستان سال‌ جاری خبر داد.

رشد 30 درصدی متقاضیان حرفه‌آموزی در چهارمحال و بختیاری

نورالله سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با آغاز فعالیت تابستانه مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در این استان تنها در دو مرکز شهرکرد و اردل افزون بر 4 هزار نفر برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین متقاضیان علاقمند به حضور در رشته فناوری اطلاعات بودند که این میزان علاقمندی گرایش جوانان به افزایش سطح اطلاعات عمومی و ارتقای سطح علمی آنان را می‌رساند.

سعیدی با بیان اینکه در تابستان جاری 331 دوره آموزشی در سراسر این استان برگزار خواهد شد، گفت: با برگزاری این تعداد دوره آموزشی افزون بر 703 هزار نفر ساعت آموزش به متقاضیان شرکت در این دوره‌ها ارائه خواهد شد که این تعداد دوره آموزشی در مقایسه با سه ماهه نخست سال‌ از رشد 30 درصدی برخوردار خواهد بود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ارائه آموزش‎های فنی و حرفه‌ای مطابق با نیاز روز بازار تأکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های مهارت آموزشی مطابق با نیاز بازار بهترین راهکار اثربخشی دوره‌های آموزشی ارائه شده به متقاضیان است.

وی کاراتر بودن دوره‌های آموزشی را از دیگر این مزایا برشمرد و گفت: ایام تابستان بهترین زمان برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، چراکه در این ایام می‎توان آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی اثربخشی را در بخش‌های مختلف بر اساس رده سنی و علاقه شخصی به علاقمندان آموزش داد.

سعیدی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش به کارآموزان در مرکز فنی و حرفه‌ای این استان فراهم است، تصریح کرد: این مرکز تاکنون از عملکرد بسیار خوب و مطلوبی برخوردار بوده است.

وی در ادامه خواستار اطلاع‌رسانی گسترده و تبیین برنامه‌های نظام ملی مهارت و فناوری توسط روسای واحدها و مراکز آموزشی تابعه شد و گفت: در حال حاضر تعامل و همکاری خوبی بین کارکنان فنی و حرفه‌ای استان وجود دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول