اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار جز باد از تحریم چیزی برداشت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمریکا و همدستان شیطان بزرگ جز باد و بیهودگی از تحریم‌های اعمال شده علیه انقلاب اسلامی چیزی برداشت نمی‌کنند چرا که بیش از 33 سال است ملت ایران آمریکا و اروپایی‌ها را ملعبه و بازیچه اقتدار خود قرار داده است.

استکبار جز باد از تحریم چیزی برداشت نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد عصر امروز در هفتمین یادواره شهدای عشایر استان اردبیل در سالن وحدت روستای قره‌قباغ اصلاندوز اظهار داشت: استکبار جهانی دندان طمع تیز کرده ‌تا شاید این بار بتواند از قبل تحریم‌ها برای خود لقمه‌ای چرب و نرم فراهم آورد اما به حقیقت این موضوع واقف است که ایران اسلامی لقمه‌ای نیست که از گلویش پایین برود.

وی عظمت و اقتدار ایران اسلامی را نسبت به دهه 60 چندین برابر قدرتمندتر و با صلابت‌تر توصیف کرد و افزود: دشمن دین‌ستیز جمهوری اسلامی ایران تمام سعی و همت خود را به کار گرفته است تا این ملت را از مقاومت و ایستادگی خسته و ناامید نشان دهد اما از حقیقت این موضوع غافل است که نظام اسلامی ایران، نظامی برخاسته از متن و شکوه اراده ملت ایران است که هیچ وقت رنگ نمی‌بازد.

کاملی‌فرد در ادامه سخنان خود با بیان این‌که دشمن ستیزه‌جوی انقلاب اسلامی ایران از فرهنگ ارزش‌مدار ایران اسلامی در هراس و نگرانی است، خاطر نشان کرد: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که شاهد استهلاک و اسقاط رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و بی‌آبرویی غرب در بین ملت‌های آزادیخواه هستیم، نفرت جهانی علیه استکبار فراگیر شده و ناهمگونی رفتاری و اندیشه‌ای را به وضوح می‌توان دید.

این مسئول در ادامه سخنان خود رمز بقا و پایداری ملت ایران را حفظ اصول وحدت، پیروی از خط ولایت و پایمردی در به اثبات رساندن حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست که برای همیشه می‌تواند الگو و محک خوبی باشد.

وی به سخنان تفرقه‌افکنانه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های مسلمان و همچنین به هم زدن وحدت و همدلی آنها اشاره کرد و ادامه داد: آن چه شیطان بزرگ آمریکای خونخوار از آن می‌هراسد این‌که مبادا ملت ایران در اتحاد و وحدتی دشمن‌شکن در صحنه به الگوی کشورهای اسلامی تبدیل شود در حالی که این اتفاق افتاده است.

کاملی‌فرد تمام عزت و عظمت ملت ایران را برگرفته از شکوه و شوکت خط سرخ شهادت و ولایت بیان کرد و گفت: دشمن تا بن دندان مسلح این نظام با تمام حیله‌ها و نیرنگ‌ها سعی می‌کند عظمت الگو بودن ایران را زیر سئوال برده و بسیاری از اهداف شیطانی خود را از مسیر انتقال فرهنگ‌ها و اندیشه‌های مسموم نشان دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در ادامه سخنان خود با تجلیل از خانواده‌های شهدا به عنوان سرمایه‌های اصیل نظام خواستار تبیین و روشنگری اهداف شهدا در ارج و قرب قائل شدن به اسلام و پیام وحدت‌آفرین آن شد.

به گزارش فارس، در هفتمین یادواره 168 شهید عشایر استان اردبیل فرمانده سپاه اصلاندوز نیز در سخنانی افزود: این یادواره برای هفتمین بار در آستانه ایام دهه فجر و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

فرهنگ نوری تصریح کرد: دشمن قسم خورده نظام ما با تمام بی‌آبرویی و بی‌حیایی به صحنه مبارزه و مقابله با ایران اسلامی از طریق تحریم‌های اقتصادی آمده است اما به مانند ایام هشت سال دفاع مقدس شکست سنگینی را می‌خورد.

در این مراسم تعدادی از شعرا، اشعاری در وصف شهدا و ایثارگران خوانده و با خاطره‌گویی و مداحی یاد و خاطره شهدای دلاور عشایر استان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول