اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

استکبار از تحریم‌ ایران نتیجه نگرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: دنیای استکبار تا به امروز نتوانسته است با تحریم‌ها علیه ایران نتیجه‌‌ای بگیرد.

استکبار از تحریم‌ ایران نتیجه نگرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی سعادتمند داودی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: در سه دهه گذشته جمهوری اسلامی ایران توانسته است جایگاه بسیار موفقی را در سطح جهان کسب کند و اینها به برکت رهبری‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری و مقاومت ملت قهرمان است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود ایران امروز را با دیروز مقایسه کرد، افزود: این امر نشان می‌دهد که ایران اسلامی در داخل و خارج عرصه‌های علمی، فرهنگی، دفاعی و اطلاعاتی پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است.

این مسئول، با اشاره به اینکه ما در عرصه قدرت نرم توانسته‌ایم به نقطه‌ای برسیم که بسیاری از کشورها و حکومت‌ها آرزوی رسیدن به آن را دارند، تصریح کرد: امروز ایران به مرحله‌ای رسیده که بسیاری از قدرت‌ها از آن واهمه دارند.

وی در بحث استقلال و عزت ایران اسلامی بیان داشت: اتحادیه اروپا بیانیه می‌دهد که تا شش ماه دیگر نفت ایران را تحریم می‌کند و جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام می‌کند که صادرات نفت به تعدادی از کشورهای اروپایی را قطع می‌کند و این امر نشان‌دهنده مسیر درست حرکت نظام است.

داودی با تصریح بر اینکه تحریم‌ها برای سقوط نظام بوده است، خاطر نشان کرد: دنیای استکبار تا به امروز نتوانسته است با این تحریم‌ها علیه ایران نتیجه‌‌ای بگیرد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: بهترین جوانان ایران اسلامی برای حفظ انقلاب به شهادت رسیده‌اند تا این انقلاب بماند و راهمان را ادامه دهیم.

فرماندار انزلی یادآور شد: نباید اجازه فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلاب را دهیم و بسیاری از افراد که فاصله گرفتند، سقوط کردند.

وی با تاکید بر تداوم راه شهیدان اذعان داشت: باید در مسیر انقلاب و پایبند به آرمان‌های شهدا حرکت کرده و نقش خود را در این برهه حساس ایفا کنیم.

داودی از ارتقای رتبه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران انزلی از 15 به رتبه سوم در سطح استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول