اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

استکبار از تحریم نفتی ایران پشیمان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: موضوع تعیین مدت شش ماهه برای این تحریم نشان می‌دهد که خیلی جدی این امر را دنبال نکرده و از این کار خود پشیمان خواهند شد.

استکبار از تحریم نفتی ایران پشیمان می‌شود
ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: امروزه هر چه جلوتر می‌رویم عرصه تقابل بین قدرت نو ظهور ایران اسلامی از یک سو و استکبار جهانی از سوی دیگر بارزتر می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بخش‌های مختلف نظامی، اقتصادی و سیاسی این تقابل کاملا مشهود است، تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین تقابل بین جبهه کفر و حق در عرصه اقتصادی است چرا که به تجربه دریافته‌اند که از لحاظ نظامی و سخت‌افزار نخواهند توانست به ایران ضربه بزنند.

 رضایی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفته از آثار انقلاب اسلامی بوده که این تفکر حتی تا حیات‌خلوت آمریکا نفوذ پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: هر انقلابی که به وجود می‌آید تفکر حاکم بر آن به ایران اسلامی نزدیک‌تر و از آمریکا و استکبار دورتر می‌شود.

این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار استکباری گفت: تحریم نفتی آخرین تیر در چله کمان استکبار خواهد بود.

فرماندار کهگیلویه ابراز داشت: خود موضوع تعیین مدت شش ماهه برای این تحریم نشان می‌دهد که خیلی جدی این امر را دنبال نکرده و از این کار خود پشیمان خواهند شد.

رضایی بیان کرد: چیزی که باقی خواهد ماند و خود را روز به روز بیشتر نشان می‌دهد تفکر انقلابی مردم و مسئولان و عزت نظام است.

وی تاکید کرد: شک نداشته باشیم که در آینده مدیریت جهانی مبتنی بر تفکر و آموزه‌های دینی با الگوی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول