اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شهرستان‏های استان تهران

صندوق حمایت از بخش کشاورزی در دماوند تأسیس شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تأسیس صندوق حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان استان تهران خبر داد.

صندوق حمایت از بخش کشاورزی در دماوند تأسیس شد

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این صندوق در راستای حمایت از بهره‏برداران این خطه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: صندوق حمایت از کشاورزان پیش از این به صورت استانی فعالیت می‏کرد اما دماوند به عنوان منطقه‏ای پیشرو در امور کشاورزی استان تهران برای نخستین بار بخش شهرستانی این صندوق را نیز راه‏اندازی کرد.

خلیلی اضافه کرد: پیش از این، بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی شهرستان دماوند به دلیل مسائل جانبی متعدد نظیر فاصله طولانی تا پایتخت، مشغله کاری ذاتی در امور تولیدی و ... فرصتی برای مراجعه به این صندوق را پیدا نمی‏کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: اما از این پس، وجود صندوق حمایت از کشاورزان در شهرستان دماوند دسترسی به چنین امکانی را برای بهره‏برداران زحمتکش این خطه فراهم می‏کند.

وی، تداوم عمر این صندوق و استمرار در خدمات‏رسانی این تشکل کشاورزی پراهمیت را مستلزم حمایت خود قشر کشاورز از آن خواند.

خلیلی تصریح کرد: همانگونه که توفیقات بزرگ امروز شهرستان دماوند در شاخص‏های مختلف کشاورزی در استان تهران و کشور بدون همکاری بهره‏برداران محقق نمی‏شد، صندوق متعلق به این قشر زحمتکش نیز نیازمند حمایت آنهاست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند اضافه کرد: امروز شهرستان به حول قوه الهی و تلاش کشاورزانش در اوج قله موفقیت به سر می‏برد و در اندیشه فتح دیگر قلل ملی و جهانی این عرصه است.

وی افزود: مواردی که به عنوان گزارش عملکرد از اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان دماوند مورد اشاره قرار می‏گیرد، حاصل تلاش کشاورزان این دیار است.

خلیلی دماوند را شهرستانی مستعد در زمینه توسعه بخش‏های مختلف سطوح کشاورزی خواند که با همت مردم و مسئولان بالفعل تبدیل می‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: اما لازمه شکوفایی توانمندی‏های این خطه، صرف فعل خواستن و رسیدن به اصل خودباوری است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول