اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های قرآنی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر ضرورت کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی گفت: مدیران موسسات قرآنی باید با دقت، جدیت و توان مضاعف در اجرای طرح‌ها به کیفی‌تر و مطلوب‌تر اجرا کردن برنامه‌ها اهمیت دهند.

ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های قرآنی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در جلسه توجیهی طرح آموزشی و تربیتی دو هزار حافظ جزء سی‌ام قرآن کریم استان کردستان که با حضور مدیران موسسات قرآنی در سنندج برگزار شد، پیرامون اهمیت دادن بیشتر موسسات قرآنی به امر قرآن‌آموزی به ارائه مطالبی پرداخت و بر توجه بیشتر به حفظ و مفاهیم قرآن کریم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری افزود: مدیران موسسات باید در دیگر فعالیت‌ها و طرح‌ها نیز دقت، جدیت و توان مضاعف داشته باشند و به کیفی‌تر و مطلوب‌تر اجرا کردن برنامه‌ها اهمیت دهند.

وی بکارگیری هر آنچه که موجب ارتقای سطح موسسات قرآنی استان می‌شود را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: کارشناسان دارالقرآن کریم نیز در این راستا باید توان خود را بکار گیرند.

وی به حمایت از موسسات قرآنی استان اشاره کرد و یادآور شد: حمایت‌ها و تقسیم‌بندی اعتبارات بین تشکل‌های قرآنی زمانی مفید خواهد بود که  توزیع تبدیل به تولید شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود گفت: در سال‌جاری که مزین به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است از موسسات انتظار داریم که فعالیت‌ها و تولیدات خود را در عرصه قرآنی افزایش دهند.

مسئول دارالقرآن کریم استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه مطالبی در خصوص اهمیت و تاثیرات نظم در زندگی روزمره پرداخت و گفت: نظم و برنامه‌ریزی درست در کارها موجب پیشبرد اهداف قرآنی و فعالیت‌های موسسات خواهد شد.

ناصر علیپور در ادامه سخنان خود به راهکارهای هدفمند کردن حمایت از موسسات و خانه‌های قرآنی استان، اهمیت سطح‌بندی موسسات و توجه به شیوه‌نامه و دستورالعمل طرح‌ها پرداخت و بیان کرد: علاوه بر این موارد مطالعه دقیق آیین‌نامه انضباطی و رعایت مفاد آن و همچنین ارتباط بیشتر با سایت دارالقرآن کریم برای کسب اطلاعات و انعکاس فعالیت‌های دارالقرآن، تشکل‌ها و فعالان قرآنی و موسسات لازم است.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: همچنین به منظور حمایت از موسسات قرآنی با بانک انصار توافق‌های لازم صورت گرفته تا وام دو میلیون تومانی به موسسات قرآنی اعطا شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: کیفی‌تر برگزار شدن برنامه‌های موسسات قرآنی نیازمند دقت و برنامه‌ریزی است و باید در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد.

سید بهاء‌الدین حسینی یادآور شد: اتحادیه موسسات قرآنی باید بتواند در جذب طرح‌های قرآنی از دارالقرآن کریم و سایر دستگاه‌های فرهنگی موفق‌تر باشد.

وی اضافه کرد: ارتباط، تعامل و همکاری اعضای اتحادیه موسسات قرآنی موجب پیشرفت و رشد و تعالی در اجرای برنامه‌های قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول