اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت ارشاد خبر داد

اختصاص نیم درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی به فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: قائم مقام مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از محل نیم درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در آینده، بودجه‌ای به شورای توسعه فرهنگ علوم قرآنی برای فعالیت‌های قرآنی اختصاص می‌یابد.

اختصاص نیم درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی به فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی ظهر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان سلسله مسابقات قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور صورت گرفته و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان این روند ادامه یابد.

وی افزود: رشد فعالیت مؤسسات قرآنی در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده و مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در حد توان از این مؤسسات حمایت می‌کند.

قائم مقام مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد حمایت‌های صورت گرفته از مؤسسات قرآنی اظهار داشت: در حوزه مسکن حمایت از این مؤسسات مشارکتی است طوری که هر مؤسسه‌ای که پروانه فعالیت را دریافت کند 50 میلیون تومان حمایت از مرکز دریافت می‌کند.

وی اضافه کرد: هر مؤسسه‌ای که موافقت اصولی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته باشد تا سقف 20 میلیون تومان بلاعوض فقط برای رهن ساختمان مورد نیاز دریافت می‌کند.

سعیدی افزود: مؤسساتی نیز که اداره اماکن تایید کند که یک مکان مستقل برای فعالیت دارند در حدود 12 تا 13 میلیون تومان برای تجهیزات در اختیارشان قرار می‌گیرد.

قائم مقام مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: همچنین برای مؤسسات قرآنی که در وزارت ارشاد ثبت شده باشند بین 12 تا 14 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز مؤسسات پرداخت می‌کنیم.

سعیدی گفت: مؤسسات مردم و قرآنی خصوصی در استان بوشهر باید افزایش یابد چرا که افزایش این مؤسسات در دریافت بودجه مؤسسات قرآنی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول