اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه خانه‌های قرآنی مازندران:

مشاوران قرآنی در شهرداری‌های مازندران بکارگیری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران از همکاری استانداری مازندران برای معرفی مشاوران قرآنی شهرداران استان خبر داد.

مشاوران قرآنی در شهرداری‌های مازندران بکارگیری می‌شوند

بهروز کریم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تاکید بر این مطلب که باید از همه ظرفیت‌های استان برای فعالیت‌های قرانی استفاده کرد، بیان داشت: با موافقت استاندار مازندران و برگزاری جلساتی در اداره کل امور شهری استانداری مقرر شد تا شهرداران شهرهای استان مازندران مشاوران قرآنی داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: رایزنی و ارتباط مستمر با مسئولان، استفاده متقابل از ظرفیت‌های دو طرف برای پیشبرد اهداف قرآنی و برگزاری برنامه‌های مشترک به عنوان بخشی از اهداف انتخاب مشاوران قرآنی شهرداران استان است.

وی به مراحل اجرایی این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: مشاوران قرآنی شهرداران توسط ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها انتخاب و به اتحادیه استان معرفی می‌شوند و توسط اتحادیه استانی معرفی‌نامه آنان به شهرداری‌ها ارسال می‌شود.

کریم‌نژاد به تعامل مناسب این اتحادیه با ادارات و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی استان مازندران برای ایجاد هماهنگی و تعامل با ادارات و نهادهای مختلف پیش‌قدم شده است.

منتخب نخست چهارمین اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران به نامه‌نگاری‌های این اتحادیه برای ادارات و نهادهای مختلف استان مازندران اشاره کرد و متذکر شد: معرفی اهداف و توانمندی‌های اتحادیه و برگزاری برنامه‌های مشترک و افزایش تعامل با دستگاه‌ها در برنامه‌ریزی‌های این اتحادیه مورد توجه است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول