اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه بویین‌ زهرا:

آشنایی جوانان با فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز تعالی جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌ زهرا گفت: آشنایی هر چه بیشتر جوانان با فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز تعالی و نشاط جامعه است.

آشنایی جوانان با فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز تعالی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در جلسه هفتگی قرآن و عترت شهرستان بویین ‌زهرا که با حضور تعدادی از جوانان نخبه قرآنی در کانون فرهنگی و مذهبی نورالثقلین شهرستان بویین‌ زهرا برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: خداوند متعال دوست دارد تا انسان‌ها با انجام اعمال نیک و صالح در مسیر وی قدم برداشته و سعادت دنیوی و اخروی خویش را تضمین کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا افزود: قطعا جوانان و نوجوانان با ایمان و با اراده ایران اسلامی با توجه به عرصه‌های معنوی موجب تعالی و رشد خویش شده و مقدمات عزت‌یافتن اسلام را در جهان فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع برنامه‌های مخرب و ضد ارزشی خود به دنبال تضعیف روحیه بینشی و انقلابی جوانان ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: در این جنگ نابرابر وظیفه همه ما و به‌ویژه نهادهای فرهنگی این است که با جدیت بیشتر و همچنین تولید آثار منسجم و قوی زمینه را برای گرایش جوانان به امور معنوی مهیا کرده و دسیسه‌های فرهنگی استکبار را نقش برآب کنند.

امام‌ جمعه شهرستان بویین‌ زهرا حضور پررنگ جوانان در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف مذهبی را از برکات انقلاب اسلامی در طول دوران پرشکوه و جلال انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز تمام پیشرفت‌ها و دستاورد‌هایی که برای کشور به‌دست آمده به برکت خون کسانی است که با شجاعت سبب حفظ و احیای مجدد دین مبین اسلام شده و متجاوزان و زورگویان عالم را شکست دادند.

زرینه لزوم توجه بیشتر و کیفی‌تر مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف از مسئله جوانان را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و افزود: امیدواریم که دولت با توجه و نگاه ویژه خود به جوانان و نوجوانان زمینه را برای کشف و بروز استعداد‌های آنان در سطح کلان و گسترده فراهم کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در راستای تعمیق جوانان و نوجوانان با فرهنگ ناب و ارزشمند قرآنی در کشور صورت می‌گیرد، بسیار مؤثر و راهگشا است، بیان کرد: طرح ایده‌های مناسب و دوری از اجرای برنامه‌های غیر لازم می‌تواند، در روند اجرا و برپایی اقدامات فرهنگی و مذهبی بسیار تأثیرگذار و نتیجه‌بخش باشد.

امام‌ جمعه شهرستان بویین‌ زهرا در خاتمه با قدردانی از تلاش‌های ویژه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای جذب جوانان به امور و برنامه‌های قرآنی تصریح کرد: امیدواریم که با کسب علوم و معارف دینی از سوی جوانان زمینه برای تحقق تمام اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان محقق شده و دشمنان و معاندان همواره خوار و ذلیل شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول