اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

بوشهر در تامین فضای آموزشی کلاس ششم مشکلی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با حمایت استاندار و فرمانداران مشکلی برای تامین فضای آموزشی کلاس‌های ششم نداریم.

بوشهر در تامین فضای آموزشی کلاس ششم مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر خلیل رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیر گفت: برای اجرای هر چه بهتر سیستم و نظام آموزشی جدید و تسریع در اجرای آن به همراهی و همکاری بیش از پیش مسئولان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین به دغدغه‌ها پایان داد افزود: خروجی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران باید با سایر کشورها متفاوت باشد و موجب رشد دانش‌آموزانی در طراز ایران اسلامی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در راستای اجرای بهتر نظام جدید آموزشی،570 کلاس ششم، 484 کلاس چند پایه که شامل 186 کلاس پایه ششم است آماده فعالیت‌های آموزشی هستند.

رضایی گفت: دوره‌های آموزشی لازم برای معلمان شروع شده و محتوای آموزشی آماده است و با حمایت استاندار و فرمانداران مشکلی برای تامین فضای آموزشی کلاس‌های ششم نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: آینده از آن کشورهایی است که به آموزش و پرورش توجه می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک سوم مدارس و نیروی انسانی مقطع راهنمایی نیز باید تبدیل وضعیت شوند ادامه داد: ابلاغ معلمان پایه‌های اول، دوم و ششم ابتدایی صادر شده و با تکمیل نیروی انسانی ابلاغ نیروهای دیگر پایه‌ها نیز به زودی صادر می‌شود.

رضایی با تاکید بر لزوم هوشیاری در اجرای این طرح تصریح کرد: متولیان اجرای این طرح باید با زیرکی این طرح را اجرا کنند و اجازه ایجاد مشکل برای این طرح توسط برخی از افراد را ندهند.

در این جلسه از زحمات یونس باربرز رئیس سابق اداره آموزش و پرورش دیر قدردانی و عبدالرسول صالحی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش دیر معارفه شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول