اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش:

طرح تحول بنیادین سطح کیفیت تعلیم و تربیت را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی آبپخش گفت: طرح تحول بنیادین از طرح‌های زیربنایی در آموزش و پرورش است که سطح کیفیت تعلیم و تربیت را بالا می‌برد.

طرح تحول بنیادین سطح کیفیت تعلیم و تربیت را بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد افتخاری شامگاه دوشنبه در نشست بررسی طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان آبپخش اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از عرصه‌های مهم اجتماع است و در شکل‌گیری آینده ایران اسلامی سهم بسزایی ایفا می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: تعلیم و علم‌آموزی به جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش در اجرای اهداف خود باید به طور جدی به آن توجه داشته باشد.

افتخاری یادآور شد: شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌های اخیر همواره کوشیده که یار و یاور آموزش و پرورش باشد و هرکجا مدارس مشکلی داشته‌اند در حد توان و پتانسیل موجود برای حل این مشکل تلاش کرده‌ایم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: شخصیت آینده‌سازان ایران اسلامی در مدارس شکل می‌گیرد و تلاش برای توسعه آموزش و پرورش به معنای تلاش برای توسعه تمام زیرساخت‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... ایران اسلامی است.

افتخاری بیان کرد: طرح تحول بنیادین از طرح‌های زیربنایی در آموزش و پرورش است که سطح کیفیت تعلیم و تربیت را بالا می‌برد.

بخشدار آبپخش نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش یکی از گسترده‌ترین مقوله‌های اجتماعی است و اگر ساعت‌ها بحث و تحقیق درباره آن صورت گیرد باز هم قادر به شناخت تمام ابعاد آموزش و پرورش نخواهیم بود.

احمد خرم‌روز اذعان کرد: آموزش و پرورش محور اساسی تمامی تغییر و تحولات کشور است و برای موفقیت در تمام برنامه‌ها باید فرهنگ‌سازی برای اجرای آن برنامه‌ را از مدارس و آموزش و پرورش آغاز کنیم.

خرم‌روز با اشاره به ضرورت همکاری تمامی مدیران بخش به منظور اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید برای اجرای مطلوب‌تر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که بر اساس نظر و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب هست را اجرایی کنند و تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی در موفقیت این طرح نقشی کلیدی و حساس بازی می‌کنند.

بخشدار آبپخش دین‌محوری را یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: اجرای این طرح زمینه‌ساز گسترش معنویت و دستورات دین مبین اسلام در تمامی ابعاد و جنبه‌های زندگی اجتماعی مردم است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول