اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

طرح تحول بنیادین کار بزرگی در آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: طرح تحول بنیادین، یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهم در سیستم آموزش و پرورش است.

طرح تحول بنیادین کار بزرگی در آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل اظهار داشت: طرح تحول بنیادین از اقدامات بزرگ و مهم در امر آموزش و پرورش است که همه باید دست به دست هم دهیم تا در مسیری که مسئولان نظام سال‌هاست تلاش کرده‌اند، حرکت کنیم.

وی افزود: ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان فعال در تمام‌ عرصه‌های علمی و فرهنگی تبریک گفته و امیدواریم روزبه‌روز بر مدارج علمی آنها افزوده شود.

فرماندار زابل بیان کرد: تلاش‌های انجام شده در منطقه که سبب اعتلای فرهنگ غنی سیستان شده، قابل ستایش است و از همه کسانی که در این راه گام برداشته‌اند، تقدیر می‌شود.

کیخا به آغاز فصل تابستان اشاره کرد و گفت: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی‌های دقیق و صحیحی انجام شود و با تشکیل کلاس‌های متنوع و شاداب، انگیزه شرکت بیشتر دانش‌آموزان را فراهم کنید.

رئیس شورای آموزش و پرورش زابل طرح تحول بنیادین را یک کار بسیار بزرگ و مهم آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: همه ما باید هماهنگ با هم تلاش کنیم تا در مسیری که مسئولان نظام سال‌ها برای تحقق آن تلاش کرده‌اند گام برداریم و با همان انگیزه سال قبل ولی با برنامه‌ریزی دقیق‌تر حرکت کنیم.

وی از دانش‌آموزان خواست تا در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت حضور یابند و نهایت استفاده را از برنامه‌های تدارک دیده شده، ببرند.

فرماندار زابل ادامه داد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های مربوطه در زمینه اوقات فراغت دانش‌آموزان، برنامه‌های بسیار مطلوب و مناسبی تدارک دیده شده و از مربیان باتجربه استفاده می‌شود لذا چه خوب است تا دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان ما وقت گرانبهای خود را به بطالت سپری نکنند و از این کلاس‌ها سود ببرند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول