اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

طرح تحول بنیادین مدارس را قرآنی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: قرآنی و ولایی‌شدن مدارس آرزویی چند ساله است که با اجرای طرح تحول بنیادین محقق می‌شود.

طرح تحول بنیادین مدارس را قرآنی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی‌طلب بعد از ظهر امروز در کارگاه تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش و اجتماع چند هزار نفره فرهنگیان فارس برگزار شد، اظهار داشت: ما فرهنگیان فارس همگام با فرهنگیان سراسر کشور اعلام می‌کنیم که با جدیت به دنبال اجرایی‌شدن فرامین مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: فرمان تحول بنیادین در آموزش و پرورش که توسط رهبری صادر شد به مثابه فرمان آزادسازی خرمشهر و شکسته‌شدن حصر آبادان است که بنیانگذار انقلاب صادر فرمودند.

روزی‌طلب ادامه داد: مقام معظم رهبری حکم کرده‌اند که تحول بنیادین در آموزش و پرورش باید انجام شود و تمام فرهنگیان ولایتمدار ایران و استان فارس با سر و جان به دنبال آن هستند که این تحول با بهترین کیفیت محقق شود.

به گفته وی، برای اجرایی‌شدن این تحول برنامه‌ریزی‌های فراوانی در این استان انجام شده و مناطق و شهرستان‌ها آمادگی لازم را پیدا کرده و نواقص جزیی باقی‌مانده نیز در حال رفع است.

مقام ارشد آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: آموزش‌های ضمن خدمت در فارس آغاز شده و قاطبه معلمان کلاس ششم و دوم ابتدایی مشخص شدند و ساماندهی مدارس به جای اول مهر در ماه جاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: نزدیک به شش ماه برنامه‌ریزی مداوم برای این منظور انجام شده و هنوز ادامه دارد و در پایان ماه جاری باید ساماندهی نیروی انسانی به طور کامل انجام و آموزش‌های لازم ‌تا اول مهر به پایان رسیده باشد.

روزی‌طلب افزود: پاره‌ای از آموزش‌های ضمن خدمت بعد از مهر‌ماه نیز ادامه می‌یابد اما عمده کار برای شروع تغییرات تا آن زمان پایان یافته است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول