اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مسئولان در قبال استعدادهای جوانان مسئول هستند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی الگوی تمام جوانان جهان هستند، گفت: مسئولان در قبال شناسایی استعدادهای جوانان مسئول هستند.

مسئولان در قبال استعدادهای جوانان مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حبیب‌الله‌ دهمرده امروز در نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: مسئولان نسبت به شناسایی تمام استعدادهای جوانان و شکوفایی آنها مسئول هستند.

وی همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی یک حرکت علمی و تاثیرگذار عنوان کرد.

دهمرده با بیان اینکه دولت نهم و دهم شرایط شکوفایی استعدادهای جوانان را در استان لرستان فراهم کرده است، گفت:‌ امروز در استان لرستان طرح‌های بزرگ و عظیمی نظیر آزادراه‌ها، راه‌آهن، سدها و ... در حال احداث و ساخت و ساز هستند.

دهمرده تصریح کرد: در سفر اخیر مشاور ارشد رئیس جمهور در طرح‌های مهر ماندگار در لرستان بیش از 48 طرح ماندگار در لرستان شناسایی شده که بالغ بر 3 هزار و 800 میلیارد تومان به آنها اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: این اعتبار معادل 18 تا 20 سال بودجه عمرانی استان لرستان است که طی یک سال به این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید از این همایش‌ها در استان لرستان بیشتر برگزار شود، یادآور شد: سرمایه‌گذاری برای برگزاری چنین برنامه‌های علمی و فرهنگی در لرستان ضروری است و باید برنامه‌ریزی و تلاش شود که اثرگذاری و میزان بهره‌وری این گونه همایش‌ها را ارتقا دهیم.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه تیم فوتسال دانش‌آموزی استان لرستان در ایران رتبه نخست را کسب کرده، خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: استان لرستان در تمام زمینه‌ها دارای جوانانی با استعداد و با نشاط است که باید آنها را حمایت کنیم.

وی در ادامه از وزیر ورزش و جوانان خواست به طور ویژه استان لرستان را در زمینه طرح‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران مدنظر خود قرار دهد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول