اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

مسئولان در ارتقای جایگاه صنعت ایلام تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: مسئولان در ارتقای جایگاه صنعت استان ایلام تلاش می‌کنند.

مسئولان در ارتقای جایگاه صنعت ایلام تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در نشست صنعت و معدن استان ایلام اظهار داشت: استان در حال توسعه ایلام ظرفیت‌های مختلفی در راستای توسعه دارد.

وی ادامه داد: حوزه صنعت و معدن یکی از ظرفیت‌های استان ایلام بوده که باید بیش از گذشته مورد عنایت و توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد. 

این مسئول اضافه کرد: مدیریت قوی و توانمند نقشی اساسی و کلیدی در امر توسعه صنعت استان در حال توسعه ایلام دارد و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با قدرت و ریسک‌پذیری بیشتری در راستای مرتفع ساختن مشکلات و موانع فرارو گام بردارند.

اعلایی تصریح کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی به عنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان امر قرار داشته و در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

استاندار ایلام گفت: تلاش و فعالیت در نظام خلقت و دوری از یأس و ناامیدی می‌تواند آدمی را به برترین و بالاترین جایگاه‌ها برساند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی ضمن توجه به این نکته ظریف و حساس و با عنایت به توسعه ایلام در این مسیر الهی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول