اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون زندان‌های سیستان‌وبلوچستان:

مردم همواره مسئولان را همراهی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: مردم همواره مسئولان نظام را همراهی کرده‌اند.

مردم همواره مسئولان را همراهی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان، سیدسعید رحمتی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره زندان شهرستان سراوان اظهار داشت: مردم همواره مسئولان نظام را همراهی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک توفیق الهی است و مسئولیت در این نظام امانتی الهی است که باید تلاش کنیم آن را به نحو احسن به انجام برسانیم.

معاون اجرایی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: مسیر اصلی حکومت در نظام اسلامی ایران مسیر خدمتگزاری است و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران موظف به خدمتگزاری به مردم هستند.

رحمتی با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولیت فرصت و نعمت الهی برای خدمتگزاری به مردم است، بیان داشت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی با اعتقاد و ایمان به دنبال خدمتگزاری واقعی و بی‌منت به مردم هستند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با احترام و تکریم به ارزش‌های والای انسانی در خدمت مردم است و مسئولان نظام خود را خدمتگزار مردم و خادم آنان می‌دانند و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنند.

معاون اجرایی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: هر جایگاه و مسئولیتی، فرصت خاص خود را دارد که امکان جبران آن در شرایط دیگر نیست، بنابراین باید از هر فرصتی برای کسب رضایت خداوند متعال و مردم استفاده کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه خدمت در سنگر اصلاح و تربیت مددجویان رسالتی بزرگ و خطیر است، گفت: ما همه سرباز نظام، خدمتگزار، خادم مردم و مددجویان در سنگر اصلاح و تربیت هستیم و یقیناً با تلاش و توکل به خداوند متعال و یاری همکاران اهداف عالیه سازمان زندان‌های کشور که همانا بسترسازی در زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه است، تحقق و شتاب بیشتری می‌گیرد.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های فرشاد جانباز رئیس سابق اداره زندان شهرستان سراوان تجلیل و حسن میر به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول