اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان:

تعیین زمان برای ظهور شرک است/ زمین به دست وارثان صالح می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان با بیان اینکه زمان ظهور مشخص نبوده و در روایات آمده است هرکس برای ظهور زمان تعیین کند، مشرک است، گفت: سرانجام پیروزی با اهل ایمان بوده و طبق آیات الهی زمین به دست وارثان صالح خود می‌رسد

تعیین زمان برای ظهور شرک است/ زمین به دست وارثان صالح می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام حمید برازش صبح امروز در جشن بزرگ مهدی موعود که در این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت قائم آل محمد(عج) اظهار کرد: شعبان، ماهی است که سفارش زیادی به روزه‌داری در آن شده تا انسان خود را برای ورود و حضور به سفره گسترده رحمت الهی در ماه مبارک رمضان آماده کند.

وی افزود: هم‌چنین انسان‌ها برای این آماده‌سازی سفارش به استغفار فراوان و دانستن خود در محضر خداوند، پیامبر و امامان شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان در ادامه به انتظار و منتظر اشاره کرد و گفت: انتظار ناشی از حرکت به سوی هدف معین بوده و فرد منتظر نیز زمینه‌ساز ظهور منجی و حاکمیت وی در عرصه جهان است.

وی تصریح کرد: فرد منتظر آرمان‌گرا بوده، احساس رکود در زندگی نداشته و در زندگانی خود به دنبال هدف معین و مشخصی است.

برازش هم‌چنین به نشانه‌های ظهور اشاره و بیان کرد: یکی از نشانه‌های ظهور، پرشدن جهان از ظلم بوده به گونه‌ای که حاکمان جامعه و افرادی که امور دنیا به دست آنان است، به قدری زمینه‌های ظلم را افزایش می‌دهند که مردم همگی در ستم گرفتار می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: در جهان امروز نیز چنین بوده و افرادی که حکومت‌ها را در دست گرفته‌اند، دیگر افراد را مورد ظلم بسیار قرار داده و به افراد ضعیف ستم فراوانی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان با بیان اینکه زمان ظهور مشخص نبوده و در روایات نیز آمده است که هرکس برای ظهور زمان تعیین کند، مشرک است، گفت: سرانجام پیروزی با اهل ایمان بوده و طبق آیات الهی زمین به دست وارثان صالح خود می‌رسد.

انتهی پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول