اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

بشر با بی‌عدالتی‌های قرن معاصر منتظر ظهور است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بشر امروز با مشاهده بی‌عدالتی‌ها و کشتارهای بی‌رحمانه منتظر ظهور منجی است تا بساط فساد و تبعیض و ناعدالتی از روی زمین برچیده شود.

بشر با بی‌عدالتی‌های قرن معاصر منتظر ظهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا سرداری صبح امروز در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های حکومت امام عصر (عج) برچیده شدن بساط ظلم و فساد در زمین است که به جای آن عدل و قسط زمین را فرا می‌گیرد و ملت‌های دنیا در آرامش و صلح به سر می‌برند.

وی گفت: در این حکومت دیگر خبری از خونریزی و حق‌کشی نخواهد بود و جامعه انسانی طعم شیرین عدالت و برقراری حکومت برپایه خواسته آرمانی انسان‌ها را شاهد و نظاره‌گر خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: در چنین حاکمیتی بشر به آرزوی دیرین خود که همان صلح و آرامش واقعی است دست یافته و بساط فسق و فجور و ظلم و جور برچیده می‌شود.

رئیس شورای شهر اردبیل عید نیمه شعبان را به عنوان عید اکبر امت اسلامی توصیف کرد و افزود: در این روز منتظران واقعی باید با جان و دل شاخصه حکومت آخرین ذخیره الهی را شناخته و با بصیرت و آگاهی آماده ظهور آخرین منجی الهی باشند.

وی ادامه داد: نباید در این زمینه به برخی اظهارات بی پایه و اساس و فاقد وجاهت عقل و تدبیر توجه کنیم چرا که شاخصه حکومت امام عصر (عج) شاخصه مرزبندی حق از باطل و تمیز در این مسئله است.

در این جلسه نامه‌های واصله به شورای شهر اردبیل از طریق شهرداری، شورای استان و فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت به طوری که اعضای شورای شهر به 9 مورد صدور مجوز توافق‌نامه، واگذاری 17 قطعه زمین از طریق آگهی مزایده و همچنین صدور مجوز پروانه ساختمانی بدون اخذ عوارض در حق موسسه رفاه کودک و خرید خودرو برای شهرداری موافقت کردند.

یکی از اعضای شورای شهر اردبیل در بررسی صدور مجوز توافقنامه فی مابین شهرداری و شرکت تعاونی مصرف کارکنان جهاد اقدام شهرداری را در تملک اراضی سنددار و پلاک بندی این اراضی را غیر قانونی توصیف کرد و از شهرداری خواست انصاف را در معامله و توافق با اشخاص حقیقی و حقوقی رعایت کند تا مبادا در حق و حقوق شهروندان اجحافی صورت گیرد.

علیرضا دباغ‌عبداللهی افزود: هرگونه پرداخت مبلغ از اعضای شرکت‌های تعاونی برای پلاک‌بندی و تقسیم اراضی از طرف شهرداری وجاهت قانونی ندارد و ما حق نداریم به دلیل برقراری شارع حق شهروندان را نادیده گرفته و برای تملک زمین مطالبه متفاوت‌تر داشته باشیم.

وی بیان داشت: اگر چنین وضعیتی اعمال شود باید در توافق شهرداری با ساکنان منطقه گل مغان نیز اعمال قانون شده و صرفه و صلاح شهرداری در نظر گرفته شود چرا که قرار نیست زمین سنددار مردم را زیر قیمت خریداری کنیم.

همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با درخواست شهرداری برای صدور مجوز پروانه ساختمانی بدون اخذ عوارض به موسسه خیریه رفاه کودک با گذاشتن شرطی موافقت کردند که در صورت منحل بودن این مجموعه خیریه که خدماتی به کودکان با استعداد بی‌سرپرست ارائه می‌کند حق و حقوق شهرداری به صورت کامل محاسبه و دریافت شود.

اعضای شورای شهر اردبیل با صدور مجوز خرید یک دستگاه خودروی سواری مگان برای استفاده در ماموریت‌های برون‌شهری بعد از بحث و بررسی‌های مختلف موافقت کردند که قرار شد شهرداری در خرید، ایمنی خودرو را مد نظر قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه مقرر شد اعضای شورای شهر به صورت جداگانه در برابر فرم موافق یا مخالف طرح‌ها و پیشنهادات را امضا کنند تا مشکل قانونی در این زمینه به وجود نیاید.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول