اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

جامعه منتظر ظهور از گناه مبراست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: جامعه منتظر برای ظهور آقا امام عصر (عج) جامعه مبرا از هرگونه گناه و خطا است.

جامعه منتظر ظهور از گناه مبراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: در جامعه‌ای که همه افراد آن منتظر ظهور هستند باید دعا و دوری از هرگونه گناه در رأس باشد تا خداوند متعال عنایت کرده و ظهور آن حضرت را نزدیک کند.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که احیای شب نیمه شعبان دارای ارج و قرب بسیار فراوان است، خاطرنشان کرد: این احیا را باید به مانند شب‌های لیالی قدر غنیمت بشماریم و بر فراگیر شدن آن تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: در حالی که جهان و بشریت رو به سقوط اخلاقی و انسانی گذاشته است ظهور آن حضرت می‌تواند عدالت و قسط را احیا کرده و جامعه اسلامی را از هرگونه آلودگی پاک و مبرا کند.

قیاسی به اراده ملت ایران در تسلیم نشدن برابر زور و زر‌مداران دنیا را خاطرنشان کرد و بیان داشت: ملت ایران هرگز تسلیم فزون‌طلبی استکبار نمی‌شود و با اراده مستحکم خود اهداف متعالی‌اش را پی می‌گیرد.

وی گفت: اگر آمریکا امروز در جبهه حقارت خزیده است و غرب نیز به دنبال امیال مادی خود در سقوط و تباهی واقعی دست و پا می‌زند به آن دلیل است که آنها از فرهنگ عاشورایی و انتظار ملت ایران سیلی بزرگی خورده‌اند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار به حوادث اخیر در کشور سوریه و حرکت همسوی رسانه‌های غرب با اهداف شیطان قرن اشاره کرد و افزود: امریکا و همدستان منطقه‌ای او سعی می‌کنند رهبران مجاهد سوریه را به تسلیم وادار کنند تا شاید خط مقاومت را شکسته و ایران را وادار به واکنش کنند اما هرگز از این حرکت خود نتیجه‌ای جز ذلت و خواری نمی‌گیرند.

قیاسی موضوع حفظ شعایر اسلامی به ویژه حجاب و عفاف را یادآور شد و ابراز داشت: اگر جامعه‌ای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند به یقین در مسیر گناه می‌افتد و هیچ تبلیغ و حرکتی نمی‌تواند جایگزین آن باشد.

وی فصل مسافرت‌ها و حضور گردشگران داخلی و خارجی را در شهرستان بیله‌سوار یادآور شد و تصریح کرد: ضرورت دارد مسافران و گردشگران حرمت دین و دینداری مردم منطقه را داشته باشند و خارج از قاعده و ضابطه به حرکت‌ها و رفتارهای نامناسب اخلاقی و تربیتی دست نزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان اظهار داشت: ما هرگز مخالف حضور مسافر و گردشگر نیستیم اما حاضر نمی‌شویم ارزش‌های اسلامی و اعتقادات خود را فدای امور دنیوی خود کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول