اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رشت خبر داد

برپایی جشن نیمه شعبان در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رشت از برپایی مراسم جشن نیمه شعبان در این شهر خبر داد.

برپایی جشن نیمه شعبان در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای این شهر با تبریک ولادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: اعتقاد داریم که امام عصر (عج) ظهور می‌کند تا عدل و داد را در جهان برپا دارد و حق مستضعفان را بگیرد و این مهم برگرفته از معارف قرآنی و روایاتی ماست که به مستضعفان نوید حکومت در جهان داده شد.

وی انتظار فرج را از وظایف مهم مردم در عصر غیبت دانست و افزود: رسول خدا (ص) انتظار فرج را برترین اعمال دانست و همین امر نشان می‌دهد داشتن روحیه اصلاح‌گری مهم‌ترین وظیفه ما در عصر غیبت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: هر فردی باید در برابر آحاد جامعه اسلامی احساس مسئولیت کند تا در راه اصلاح و ساختن افراد جامعه تلاش داشته باشد تا جامعه و افراد آن آماده پذیرش حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شوند.

وی، با اشاره به روایات بیان کرد: امام زمان (عج) نیز از یاد شیعیان خود غافل نیست و اگر ارتباط ما با امام زمان (عج) برقرار شود به طور یقین مورد عنایت و لطف آن حضرت قرار می‌گیریم.

عضو شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: کسانی که خواهان ظهور و حکومت حضرت ولی عصر (عج) هستند باید صلاحیت را در خود ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه افزود: در تمام ادیان توحیدی و غیر توحیدی عقیده منجی آخرالزمان وجود دارد و در نهایت زمین به بندگان صالح خدا به ارث می‌رسد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت نیز در این جلسه راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت را مهم‌ترین خواسته راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

محسن پورفخریان افزود: با توجه به اجرایی شدن قانون واریز جرایم و تخلفات رانندگی در حوزه شهری به شهرداری‌ها، ضرورت دارد فاز نخست این طرح که مطالعات آن انجام شده است، اجرایی شود.    

وی با اشاره به تجمع دستفروشان و وانت‌بارها در میدان میوه و تره‌بار آزادی، تصریح کرد: تجمع دستفروشان در این کمربندی، علاوه بر ازدیاد بار ترافیک، جان شهروندان و خریداران را نیز به مخاطره می‌اندازد.

این عضو شورای شهر رشت تسریع در اجرای پروژه پل عابر پیاده در طرفین انتظام، باز شدن پل مکانیزه عابر پیاده جانبازان به صورت شبانه‌روز، هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ارتقای فرهنگ ترافیک و ... را از جمله موارد مهم ذکر کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول