اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش گسترده دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی از زائران جمکران

قم آماده استقبال از میلیون‌ها زائر منتظر

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های اجرایی استان قم با بهره‌گیری از تمام امکانات و تجهیزات خود آماده پذیرایی از زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

قم آماده استقبال از میلیون‌ها زائر منتظر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، زائران و ارادتمندان به حضرت ولی عصر(عج)، از صبح امروز با خودروهای شخصی یا اتوبوس به سمت مسجد جمکران حرکت کردند تا شب نیمه شعبان را در جوار این مکان مقدس سپری کرده و میلاد امام و پیشوای خود را جشن بگیرند.

بر این اساس دستگاه‌های اجرایی استان نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با استقرار در محل‌های تعیین شده برای خدمت‌رسانی به زائران فعالیت می‌کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران مستقر شده و زائران را راهنمایی می‌کنند.

نیروهای بسیجی و ماموران راهنمایی و رانندگی نیز در مسیرهای ورودی زائران مسجد جمکران را به سمت پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای پارک خودرو راهنمایی کرده و به منظور جلوگیری از سردرگم شدن زائران، کارت‌هایی به رنگ سبز و زرد، نارنجی، صورتی، قرمز، قهوه‌ای و... به هر یک از سرنشینان خودرو داده می‌شود تا با سهولت بتوانند محل پارک خودروی خود را پیدا کنند.

هلال احمر نیز با برپایی چادرهای امداد و استقرار خودروهای امدادی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران، آماده خدمت‌رسانی به خیل عظیم زائران این مکان مقدس است.

ایستگاه‌های صلواتی نیز در طول مسیرهای منتهی به مسجد جمکران با شربت از زائران پذیرایی می‌کنند.

بر اساس گفته فرمانده انتظامی استان قم، از ساعت 6 امروز تا پایان روز پنجشنبه، تمام وسایل نقلیه سنگین حق تردد در محورهای مواصلاتی قم را ندارند.

 

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول