اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برگزاری جشن‌های دهه مهدویت

اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) در محل میدان شهدا

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری جشن‌های دهه مهدویت از اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) صبح نیمه شعبان در محل میدان شهدای مشهد خبر داد.

اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) در محل میدان شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری جشن‌های دهه مهدویت در محل "خیمه‌الانتظار" برگزار شد، از اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) صبح نیمه شعبان در محل میدان شهدای مشهد خبر داد و اظهار کرد: این برنامه برای برگزاری مراسم دعا در تعجیل حضرت مهدی(عج) با پیش‌بینی حضور حداقل 100 هزار نفر صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد برگزاری جشن‌های دهه مهدویت از اجرای نمایش آیینی "کمی دیرتر" در چهار پرده به کارگردانی معاونت هنری این ستاد خبر داد و بیان داشت: این نمایش که به موضوع زندگی حضرت قائم(عج) می‌پردازد در چهار پرده از ولادت این حضرت تا زمان حال و در محل سالن شهدای راه‌آهن مشهد به نمایش درمی‌آید.

آخوندی به تشریح برنامه‌های این ستاد در دهه مهدویت پرداخت و افزود: این ویژه برنامه‌ها شامل سخنرانی،مداحی، شعرخوانی، ارائه محصولات فرهنگی، نورافشانی، ارسال پیامک و غیره از روز چهارشنبه 7 تا 15 تیرماه مصادف با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت قائم(عج) است.

وی به برخی از برنامه‌های دیگر این ستاد اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه های تخصصی که توسط این ستاد برگزار می‌شود اجتماع عظیم منتظران در محل میدان شهدا برای دعا در تعجیل ظهور حضرت مهدی(عج) است.

آخوندی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم توسط این ستاد آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ مهدویت است، افزود: ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که نمی‌توانیم از روش‌های سنتی نوجوانان و جوانان را با این فرهنگ آشنا سازیم.

دبیر ستاد برگزاری جشن‌های دهه مهدویت با اشاره به اینکه جامعه هدف ما جوانان بین 18 تا 28 سال است بیان داشت: برای تفهیم موضوعات مذهبی تمام سعی ما بر این است که جوان را از شیوه‌های جدید و خصوصاً فرهنگی در موضوع فرهنگ مهدویت آشنا سازیم.

وی با بیان اینکه در امر تبلیغ مهدویت نباید جوانان مشتاق را به سمت عوام‌گرایی کشاند، افزود: به همین دلیل در انتخاب سخنرانان از حضور افرادی استفاده کردیم که با جوانان ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

آخوندی با بیان اینکه 80 درصد مخاطبان ما جوانان و نوجوانان هستند، تاکید کرد: از آنجایی که طبق روایات اکثر یاران امام زمان جوان هستند تمام برنامه‌های این کانون برای معرفی امام زمان به جوانان و با استفاده بهینه از زمان و مکان است.

وی ادامه داد: هم‌چنین با توجه به اینکه کانون‌های موقوفات مهدوی را در استان کم داریم در برنامه‌های خود به ترویج این امر نیز در سال جاری می‌پردازیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول