اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ری:

نقش سپاه در پیشرفت و ارتقای کشور انکار ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به نقش بسزای سپاه جمهوری اسلامی گفت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتقا و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است.

نقش سپاه در پیشرفت و ارتقای کشور انکار ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در جمع فرماندهان، مسئولان و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) که با حضور فرماندهان سپاه در سالن همایش‌های عطر یاس باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های والای شهرستان ری، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در شهرری استقرار یافت و این مهم مورد توجه همه اعضا شد.

فرماندار شهرستان ری راه‌اندازی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ع) را از برکات استقرار سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در ری دانست و تأکید کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیت شهرستان ری استقرار این ناحیه قطعا در ارتقا و پیشرفت برنامه‌ها تأثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش عنوان کرد: این انقلاب مرهون مجاهدت شهداست، مردان غیور ایران اسلامی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با مجاهدت و از خود گذشتگی سبب پیشرفت ایران اسلامی شده‌اند.

باقرنژاد با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت: ایران اسلامی امروز الگوی کشورهای مسلمان است و مردم کشورهای اسلامی در حال حاضر با توجه به آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی ایران به دنبال آزادی‌خواهی هستند.

فرماندار شهرستان ری افزود: خیلی از اموراتی که در جهان در حال پیگیری است بدون رأی ایران اسلامی ابتر می‌ماند و امروز ایران اسلامی در همه تحولات جهان و کشورهای مختلف نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: هویت ایران یک هویت اسلامی است و مردم غیور ایران اسلامی با بهره‌گیری از اسلام در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده‌اند و به واسطه آن سطح آگاهی و پیشرفت مردم افزایش یافته است.

باقرنژاد با تأکید بر اینکه مردم ایران در سطح بین‌المللی صاحب‌نظر هستند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی با بینش و آگاهی بالا در سطح جهان تأثیرگذار هستند و با تبعیت از ولایت و ایستادگی بر سر آرمان‌های انقلاب همه قله‌های پیشرفت را فتح و الگویی برای همه جهانیان هستند.

فرماندار شهرستان ری سهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این پیشرفت‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه و ارتقای کشور انکارناپذیر است.

وی با اشاره به مأموریت‌های گسترده سپاه در عرصه‌های مختلف جامعه تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های زیادی را بر عهده دارد و هدف اصلی این نهاد پاسداری از انقلاب اسلامی ایران است.

باقرنژاد با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران از عرصه‌های مختلف عنوان کرد: امروزه همه اتفاقات در کشورهای اسلامی با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی ایران است و تمام تغییرات اساسی که در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد با شعارهای ملت غیور ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان بیان کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی و نیروی انسانی و ظرفیت‌های شهرستان ری سپاه پاسداران حساب ویژه‌ای روی این شهرستان کرده است و امروز شاهد هستیم که یک ناحیه مقاومت بسیج دیگر در این شهرستان راه‌اندازی شد.

باقرنژاد با اشاره به استعدادهای ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) در باقرشهر خاطرنشان کرد: این ناحیه با استعداد 10 حوزه خواهران و برادران در 100 پایگاه بسیج زمینه‌ساز توسعه، امنیت، آسایش و برنامه‌های فرهنگی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه همه ادارات و نهادها با وحدت در یک سیر گام برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: امروز همه دستگاه‌ها و نهادها به دنبال حفظ و حراست از انقلاب بوده و در مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

فرماندار شهرستان ری با تأکید به تلاش‌هایی که در راستای پیوستن به سپاه جهانی صورت می‌گیرد ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی ایران با ظهور حضرت حجت (عج) به انقلاب امام عصر (عج) متصل شود. 

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول