اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

همان بهتر که پیوستن جباری به سپاهان شایعه باشد

خبرگزاری فارس: پیوستن مجتبی جباری به تیم سپاهان نه تنها خبر خوشحال کننده‌ای برای هواداران اصفهانی نیست بلکه نگرانی در مورد ورود حاشیه به مدافع عنوان قهرمانی را افزایش می‌دهد.

همان بهتر که پیوستن جباری به سپاهان شایعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام کرد که با مجتبی جباری برای فصل آینده به توافق نرسیده است، برخی رسانه‌ها از به توافق رسیدن اولیه این بازیکن با تیم سپاهان خبر دادند.

جباری هافبک بازی‌سازی است که در طول سال‌های گذشته، یکی از نقاط قوت تیم استقلال بوده و در توانایی‌های فنی وی شکی نیست اما جباری به همین نسبت بازیکن پر حاشیه‌ای بوده و بارها تیمش را از این ناحیه دچار مشکل کرده است.

این بازیکن که در چند سال اخیر نیز با مشکل مصدومیت‌های سریالی مواجه بوده و به طور معمول در طول فصل چندین بازی را از دست می‌داده، برای لیگ دوازدهم با تیم استقلال به توافق نرسید و با توجه به اینکه پیشنهاد خارجی ندارد، باید در یکی از تیم‌های لیگ برتری به فوتبالش ادامه بدهد و در این میان باشگاه سپاهان نیز برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده است.

اما به نظر نمی‌رسد به خدمت گرفتن این بازیکن به سود تیم سپاهان باشد زیرا این تیم در طول سال‌های گذشته از فاکتور مثبتی به نام بی حاشیه بودن بهره‌مند بوده و در زیر سایه حاشیه‌های متفاوت دو تیم سرخابی پایتخت، توانسته قهرمانی‌های زیادی را کسب کند؛ از این رو این نگرانی وجود دارد که پیوستن جباری با سابقه منفی که از وی در ذهن داریم، پای حاشیه و مشکلات جانبی را به تم اصفهانی سرازیر کند.

جباری در فوتبال ایران به عنوان یک بازیکن نساز و جنجالی همیشه شناخته شده است و این خصوصیت همواره خصوصیات فنی وی را زیر سایه قرار داده است، کما اینکه همگان به یاد دارند که در طول لیگ یازدهم در چند نوبت جباری چه جنجال‌هایی را در استقلال به وجود آورد و حتی یک بار سایر بازیکنان را به تحریم تمرین‌های این تیم تحریک کرد.

البته تیم سپاهان با جذب صادقی، ایران‌نژاد، طالبی، احمدی، زنیدپور، کلاه‌کج و محمد غلامی هفت سهمیه لیگ برتری خود را پر کرده و در لیستش جای خالی برای سهمیه ایرانی ندارد اما این احتمال وجود دارد که تصمیم به خارج کردن نام یک بازیکن از لیست بگیرد که اتفاق بسیار بدی است.

در روزهای نقل و انتقالات لیگ، شایعات زیادی در مورد پیوستن بازیکنان به تیم‌های دیگر مطرح می‌شود و امیدواریم پیوستن جباری تنها یک شایعه و بازار گرمی باشد، همچنان که پیش‌تر چنین شایعه‌ای در مورد علی کریمی به راه افتاده بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول