اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان زرند:

امنیت اقتصادی نقش مهمی در خودکفایی دارد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار با ایجاد امنیت اقتصادی نقش مهمی در خودکفایی دارد.

امنیت اقتصادی نقش مهمی در خودکفایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، علی میرزابیگی عصر امروز در همایش مدیران ایمنی معادن و مراکز صنعتی شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با اشاره به اهمیت مسائل ایمنی در حفظ جان کارگران بر بازدید و نظارت مستمر بازرسان از معادن و واحدهای تولیدی مختلف تاکید کرد.

وی افزود: بازرسان به عنوان ضابطان دستگاه قضایی در هرساعت از شبانه‌روز می‌توانند از کارگاه‌های تولیدی بازدید و در رفع مشکلات ایمنی توصیه‌های لازم را ارائه کنند.

میرزابیگی با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی در واحدهای تولیدی به ویژه معادن اظهار داشت: چنانچه گزارشی مبنی بر سهل‌انگاری کارفرمایان در رعایت مسائل ایمنی از سوی بازرسان ارائه شود با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان حقوقی هر مجموعه باید فعال باشند، گفت: در زمان انعقاد قرارداد نماینگان حقوقی باید در راستای تنظیم قرارداد تمام مسائل حقوقی در قرارداد را برای کارگر بازگو کنند تا از بروز مشکلات واحدهای کارگری کاسته شود.

دادستان زرند با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از تولید و سرمایه ایرانی، حمایت از سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار با ایجاد امنیت اقتصادی را در خودکفایی با اهمیت دانست.

در این همایش نمایندگان ایمنی مراکز تولیدی و صنعتی مختلف به تشریح اقدامات انجام شده در بخش ایمنی حوزه کاری خود پرداختند و برنامه‌های سال جاری را ارائه کردند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول