اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجلیل از کار‌آفرینان اردبیل

جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف تجلیل از کار‌آفرینان و افراد فعال در حوزه اشتغالزایی جشن خودکفایی و اشتغال 3 هزار مد‌د‌جوی کمیته امداد اردبیل برگزار شد.

جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی شاخصه کمیته امداد را همت بی‌منت به محرومان توصیف کرد و اظهار داشت: این ودیعه الهی را باید پاس بداریم که به افراد توانمند فرصت و ظرفیت کمک به محرومان و نیازمندان را عنایت کرده است.

کمال‌الدین پیر‌موذن با بیان اینکه خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه عنایتی از طرف خداوند برای افراد توانمند و با بضاعت است، خاطرنشان کرد: هر حاجتی که به سوی مومنان روی می‌آورد باید بدون رد کردن به آن پاسخ گفت تا مبادا به خواسته‌ها و مطالبات پاسخی داده نشود.

وی حفظ آبرو را در هنگام کمک به نیازمندان جامعه ضروری توصیف کرد و یادآور شد: مدد به محرومان جامعه تنها در کمک مالی و پرداخت پول نیست بلکه ایجاد فرصت‌های اشتغال و رفع دیگر نیازمندی آنهاست که آثار خیر و پر‌برکتی را به همراه دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از ویژگی‌های دیگر نهاد کمیته انقلاب را پاکدامنی و امانتداری مجموعه کمیته امداد برشمرد و گفت: در استان اردبیل نیز تمام سعی بر خدمت‌رسانی بی‌منت است که انتظار می‌رود در این خدمت‌رسانی بی‌منت اهداف و آرمان‌های متعالی انسان‌ها مدنظر قرار گیرد.

پیر‌موذن بیان داشت: امروز یکی از بهترین بستر حمایت از محرومان فراهم کردن فرصت‌های اشتغال و کار‌آفرینی است که کمیته امداد در سال‌های اخیر موفق به انجام آن شده است.

وی برگزاری چنین جشن‌هایی را در حقیقت رها شدن از بند نیازمندی مادی و توانمندی در حوزه رفع حاجت و نیازها توصیف کرد و افزود: در مکتب اسلام عمل به کار خیر و نیک دقت گرفتن می‌خواهد که در این رتبه و مرتبه همه باید پیشقدم بوده و نیاز افراد حاجتمند را برطرف کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان تلاش مجلس و دولت را تلاشی همسو با اهداف نظام اسلامی در ایجاد فرصت‌های اشتغال توصیف کرد و ادامه داد: در این حرکت باید ارزش و اهمیت کار را به خوبی درک کرده و همسو با اهداف نظام اسلامی طراحی و برنامه‌ریزی درست صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیر‌موذن در پایان سخنان خود اظهار داشت: ایجاد فرصت اشتغال، تامین مسکن نیازمندان و رفع برخی دیگر از نیازمندی‌ها از باب احسان و انفاق از سوی افراد خیر و نیکوکار با همراهی دولت خدمتگزار هدف‌گذاری است و هرگز نباید از آن غفلت کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول