اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

امنیت لازمه توسعه اقتصادی و پیشرفت است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه ایران اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، امنیت لازمه و پیش شرط توسعه اقتصادی و پیشرفت در حوزه های مختلف است.

امنیت لازمه توسعه اقتصادی و پیشرفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در ستاد فرماندهی نیروهای انتظامی برگزارشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و امنیت لازمه و پیش شرط توسعه اقتصادی و پیشرفت در حوزه های مختلف است.
وی افزود: نیروهای انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت قرار دارند و در این راه مردم بیشترین تعامل را با پرسنل خدوم ناجا خواهند داشت.
استاندار گلستان با بیان اینکه امروز ناجا یک نیروی مقتدر و با صلابت است اقتدار پلیس را به سه محور تقسیم کرد: اول اینکه خود پلیس احساس قدرت بکند و از لحاظ نیروی انسانی مجرب و کار آزموده و تجهیزات مناسب تامین باشد.
وی ادامه داد: دیگری داشتن احساس امنیت اجتماعی توسط جامعه است که امروز به خاطر آمادگی و توان نیروهای مسلح به ویژه نیروهای انتظامی و با همسویی مردم کشور، شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.
قناعت احساس ناامنی برای برهم‌ زنندگان امنیت اجتماعی را به‌عنوان سومین محور اقتدار پلیس بیان کرد.
استاندار گلستان اقتدار و صلابت، هوشیاری و زیرکی، پاکدامنی و مهربانی و جان برکف بودن و فدایی که هر جا منافع نظام به خطر افتاد، در صحنه حضور داشته باشند را به‌عنوان ویژگی‎های پلیس ایرانی قلمداد کرد.
وی ادامه داد: وظیفه‎گرایی و اطاعت‎پذیری، دارای جایگاه در لایه‎های مردمی و ولایت‎مداری از دیگر ویژگی‎های نیروهای مسلح و انتظامی در ایران اسلامی است.
استاندار گلستان افزود: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی، نیروهای مومن و متدین و گوش به فرمان جانشین حضرت حجت و ولایت‎فقیه هستند.
قناعت خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی باید از قوه تحلیل سیاسی بالایی برخوردار باشند و در کنار آمادگی رزمی و دفاعی از توان بالای ذهنی در برخورد با هرگونه ناامنی، حوادث و فتنه‎های برخوردار باشند.
استاندار گلستان گفت: فلسفه انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول