اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

خودکفایی در عرصه کشاورزی ضامن امنیت غذایی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم حفظ استقلال و خودکفایی در عرصه کشاورزی را ضامن امنیت غذایی و استمرار تولیدات داخلی با کیفیت بالا دانست.

خودکفایی در عرصه کشاورزی ضامن امنیت غذایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس رجایی ظهر امروز در همایش  ولایت‌مداری، محور فرهنگ و مدیریت جهانی در اراک اظهار داشت: امروز بخش کشاورزی به واسطه جایگاهی که در امنیت غذایی دارد نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته، توجه به بخش کشاورزی و فعالان این عرصه می‌تواند آثار بسیار مثبتی در اقتصاد کشور بر جای بگذارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به تولیدات داخلی رمز جلوگیری از واردات است گفت: بدون شک افزایش کمیت و کیفیت تولیدات داخلی و در دسترس بودن محصولات داخلی استقبال مردم را به همراه داشته و موجب جلوگیری از واردات می‌شود.

رجایی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالای ایران اسلامی خاطر نشان کرد: امروز بهترین و مهم‌ترین توانمندی ایران داشتن جوانان برومند و غیرتمندی است که با نیروی خلاق خود می‌توانند موجب عزت و سربلندی کشور شوند.

وی بر لزوم توجه به تولید ثروت تاکید کرد و ادامه داد: تولید ثروت از مبانی اصلی رشد صحیح اقتصادی کشور و نشان از حضور آگاهانه در جوامع جهانی است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم یکی از مباحث مهم و کلیدی در تقویت پایه‌های قدرت در کشور را توجه به تولید ثروت با بهره‌گیری از منابع و امکانات داخلی دانست و اظهار کرد: با فرهنگ جهادی می‌توان بهترین بهره را از منابع و امکانات داخلی برد.

حجت‌الاسلام حمزه کلانتری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز رسیدن به اهداف والای زندگی را در گروی صبر و استقامت و مبارزه با ناملایمات دانست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول