اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

شورا در مورد شهردار منتخب به وظایف خود عمل کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان گفت: شورا به وظایف قانونی خود در مورد شهردار منتخب شورای شهر عمل کرده است و منتظر ابلاغ حکم پس از تایید مراجع ذیصلاح است.

شورا در مورد شهردار منتخب به وظایف خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به پیگیری صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان اظهار داشت: شورای شهر زنجان برای نشان‌دادن تعامل، مدارک وی را به استانداری ارسال کرده است، تا آنها مدارک را برای صدور حکم به تهران ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر زنجان هم مدارک فرد منتخب را به وزارت کشور ارسال کرده است، افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده مدارک شهردار منتخب شورای شهر زنجان به زودی، برای تصمیم‌گیری در اختیار وزیر کشور قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان با تقدیر از اقدامات سرپرست شهرداری زنجان تصریح کرد: برای تسریع امور شهر، سمت شهرداری باید مسئول مستقیم داشته باشد.

وی با اشاره به سوابق منصور عزتی تاکید کرد: حضور وی در سمت شهرداری زنجان نقطه قوت شهر و مایه دلگرمی کارکنان شهرداری می‌شود.

اصفهانیان به تخلفات ساختمانی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: باید جلوی این تخلفات را از جانب هر کسی که باشد، گرفت.

در این جلسه یکی از شهروندان زنجانی برای پیگیری پرونده‌ای که از چند سال پیش در شهرداری زنجان داشته مراجعه کرده بود که در رابطه با آن توضیحاتی به حاضران ارائه کرد.

وی که مدعی بود چندین شکایت به شهرداری ارائه کرده، ولی هیچ کدام از آنها را به غیر از شکایت نامه چهارم در پرونده خود نیافته است.

این شهروند زنجانی به طور مستقیم نام یکی از میران شهرداری زنجان را می‌برد و ادعا می‌کرد که از مرحله خاک‌برداری به این ساخت و ساز اعتراض داشته ولی به خواسته‌هایش ترتیب اثر داده نشده است.

گویا یکی از مدیران شهرداری زنجان بعد از این همه پیگیری به این فرد پیشنهاد فروش خانه‌اش را به فرد متخلف برای ختم ماجرا را داده، درحالی که ساخت بنای مورد نظر از اول به صورت غیرقانونی و بدون داشتن پروانه ساخت و ساز بوده است.

شایان ذکر است، همه اعضای شورا از جمله سرپرست شهرداری زنجان با پرونده مذکور و تخلف انجام شده آشنا بودند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول